הרבה חלל והרבה ריק.
חלקיק.
אני לא לגמריי מבין אם המשפט המסיים בעינייך הוא אופטימי או פסימי.
בכל מקרה בעניי זאת זכות עצומה ליות חלק מהאינסוף.
זה נותן כל כך הרבה מקום למלא בתוכן.
כל כך הרבה מרחב לגדול אליו.
וכמובן שאם אנחנו רואים את עצמנו כחלקיק עצמאי אנו נעלמים חסרי מהות ותוכן.
והתשובה לכך היא אכן לחיות בשיתוף עם האינסוף, כמו שהבנתי בשירך ממבט אופטימי.
מצטער אם פספסתי.
תודה על השיר מעורר המחשבה הזה. :)
[ליצירה]
הרבה חלל והרבה ריק.
חלקיק.
אני לא לגמריי מבין אם המשפט המסיים בעינייך הוא אופטימי או פסימי.
בכל מקרה בעניי זאת זכות עצומה ליות חלק מהאינסוף.
זה נותן כל כך הרבה מקום למלא בתוכן.
כל כך הרבה מרחב לגדול אליו.
וכמובן שאם אנחנו רואים את עצמנו כחלקיק עצמאי אנו נעלמים חסרי מהות ותוכן.
והתשובה לכך היא אכן לחיות בשיתוף עם האינסוף, כמו שהבנתי בשירך ממבט אופטימי.
מצטער אם פספסתי.
תודה על השיר מעורר המחשבה הזה. :)
[ליצירה]
תמונתך מול עיניי
כל יום
כל ליל
ולפתע, צופה אני שוב בך וכמו רואה דבר חדש
שעד כה לא נתתי לעצמי לראות,
כצליל מנגינה יוצא מהתמונה
כשקצות אצבעותיך על מיטרי הגיטרה
מלאות שלווה ונחת פניך,
רואה אני את הרכות שבידייך, שבשפתייך,
מרגישה אני את החום והאור הקורן מגופך
ופתאום, עובר בגופי קור עז וצמרמורת ישנה
כך בשניה דקה,
שפתייך מכחילות והדממה פושטת,
...
ורק התמונה והזיכרון עים החיוך מלא החיים בי נצרבים
ולא עוזבים.
[ליצירה]
אני זוכרת אותך שוכבת שם, נושמת בשתיקה...
אני זוכרת אותך שוכבת שם
ושותקת, שותקת בשלווה וצרחה,
שותקת ברוגע וכאב בלתי נסבל,
שותקת...ועולה מעלה מעלה
ואנו..צונחים לנו מטה מטה.
אני זוכרת את אחותך מגיעה, ולפתע ממלמלת 2 מילים וחוזרת עד אינסוף.לא!לא רוצה!לא רוצה!לא רוצה!לא רוצה!
גם אני לא רוצה
[ליצירה]
תודה רבה, מעוז צור יקר
דברים נכונים ויפים אמרת (כהרגלך!!! 8) )
אך לעיתים חובה עלינו לדכא את רגשותינו.
כאשר הן פוגעות באחרים,
כאשר הן פוגעות בנו.
ומי שצריך דוגמאות...שיבקש...ואתן בשמחה...
[ליצירה]
איזה יופי את כותבת.
בשפה פשוטה ועדינה
אל תיהי שבורה-לעולם!!!!!!!!!!!
פירשי את כנפיך היפיפיים ועופי אל על אל המרומים.
השמחה והטוב לך מחכים.
[ליצירה]
[ליצירה]
גם בי השיר נגע בלב...ועטף אותי בזכרונות,בכאב ועצב.
ביום בו האדם נאסף אל עמיו וא-לוהיו בהשלמה...זה היום שבו יכול הוא וכולם לומר שאותם חיים, אותם נשימות קטנות היו שוות!!!
תגובות