[ליצירה]
יאה לך השם משוררת- מרצינה ואומרת המילים שלך לעולם ולא לעצמך! לפי השיר את בתוך תוכך ולא איתנו הקוראים . תודה על הביקור הקצר ובהצלחה .
:) בן שרם האיש והאגדהנ חחחח
[ליצירה]
מה נשמע יוסי פנדר!? מזמן לא ראינו אותך פה שומע זה שיר יפה והשורה בסוף מצוינת אם שורות כאלה יבואו הרבה כלולות כלול בחבילת האהבה הרבה דביקות וגם שמחה לרגע שאין דבר מלבדך
לנפשך נכנסתי, ויצאתי מאז את עצמי איבדתי מישקנתי שנוכל לאכול את היום ביחד אני אוהב אותה את הבחורה המתוקה שכל לילה בחלום מופיעה בידיך מוצא לי מנוחה אני אוהב אותך אוהב אותך אוהב אז בואי אלי מילה יפה בואי ונתכרבל ליד המדורה מרצדות שתי להבות אחת נכבת והשניה מדליקה ככה או ככה המדורה ממשיכה שיר אשיר על שפתיך על צווארך על כמה קשה להתנתק ממך בי את חיה מזמן כבר לא יכול לגרשך אני אוהב אותך אוהב אוהב
זה רק מתמשך
יאללה פנדר כל טוב
בן
[ליצירה]
שמעתי פעם על אחד שבנה משפטים רק בדרך מופלאה שיכולה להוביל למקומות סודים ביותר. בהתנהגות. כאן בשיר שלך המשפט האחרון מבלבל כי נתת לקורא שלושה משמעויות וצירפת את כולן לאחת משהו כמו מעברים חלקים יעזור בפיתוח היכולת הזו יותר
משהו כמו: בעודי נוסע ..במכונית ,ראיתי אור , ירוק ובעודי מרגיש את ידי על ההגה,
התחלתי לשמוע מוזיקת ציפורים אי שם ברקע...שהתקרבו והפכו לממשות מפליאה עם הזדמנויות מדהימות למסע עם האוטו האיטי שלי...בעודי חושב ..על המקום הזה שאני נמצא בו... כל השאר נראה קצת שחור ודומה לחלום, וכמו בכל חלום מתישהו מתעוררים...ומתחילים לעבוד כי השעה כבר 10:30 ואני מאחר לעבודה בבית המשפט שם אני כותב פרוטוקול של מה שנעשה...חוזר הביתה לגלות שאישתי מגישה ארוחה והילדים מאושרים מעל השמים לראות אותי...אין ספק שהם הכי יפים בעולם.
משהו כזה...העיקר הוא להישאר מודע לכך שאנחנו יכולים ליצור את הבעיה וגם לפתור אותה בו זמנית...הרי אם הכל היה טוב ומושלם לא היינו פה..
תגובות