אני חושבת שהרקפות קצת הולכות לאיבוד בתשליל הזה. אם ממקדים את תשומת הלב בהן הן נראות טוב, אבל עם הסלעים והצמחים ברקע הן מאבדות מהיופי. כדאי לך לנסות שוב מזוית קצת שונה.
רעיון יפה!
[ליצירה]
אני חושבת שהרקפות קצת הולכות לאיבוד בתשליל הזה. אם ממקדים את תשומת הלב בהן הן נראות טוב, אבל עם הסלעים והצמחים ברקע הן מאבדות מהיופי. כדאי לך לנסות שוב מזוית קצת שונה.
רעיון יפה!
[ליצירה]
152
חזרתי רק לרגע, חשבתי
ראיתי שיש פעילות ושמחתי
עוד חרוזים ממזר אורי מבקש
ולחזר במחשב כי בחיים קצת יבש
סוף סוף חזר לממזי כבודו הרמוס
וחרז תגובה 150 לשרשור העמוס
אין למ"פ מתחרה, אף לא אני
אך אפשר לבקש המקום השני?
[ליצירה]
מאוד משעשע
וחוץ מאלה שעוצרות בלילה וממשיכות בלעדייך -
יש את אלה שעוצרים בלילה ולא נוסעים לכיוון שלך אבל יקחו אותך אתם שתשני אצלהם, ותמשיכי בבוקר...
[ליצירה]
להוי גלוי וידוע לפניכם
מר לי וצר לי, פרצופי מתאדם
על טעות שנפלה בחרוז קודם
כיון שנרשמתי בשמי המלא
ולא תחת כינוי מזויף [ומעולה]
רשם החבר, אחראי הפרחים
את שמי לעיני כל נוכחים
אך אבוי מה אעשה אני
מעדיף את הכינוי על שמי
אז שיניתי את שמי לא מזמן
ליוסף שמח, מנפתלי פרידמן
ולחבר הפורח שבחרוזו הונצח
השם שעלול בעתיד להשכח
אודה על קבלת הפנים הצוהלת
ונדיבותו בלבי כמו אנציח בשלט
ומעתה כדאי שתדעו
שהוא זה אני ואני זה הוא
תם ונשלם לעת עתה
להתראות לכולכם... [חביתה???]
תגובות