[ליצירה]
המצאותך* כמדומני.
יפה,
אם הבנתי נכונה, הדימוי הנהדר,
אדה על שמשת החלון,
האד המצועף, ניבט, מצדו השני, ללא אפשרות לגעת.
הולך ונעלם... מתעבה, וליבך קמל.
[ליצירה]
ענייניות? הרי חוץ מלכתוב "גרועים" ( ומסתבר שאתה טוב רק בזה) אתה לא יודע לכתוב דבר.
רוצה לתת ביקורת? יש דרך ואם אתה לא יודע, חבל מאוד. חבל מאוד.
תגובות