"לבחורה"
מיותר בעיניי
(דו) המשמעות מתייפיפת
כשבכתוב יש פער.
בלעדי,
השיר מושלם.
לדעתי, הצנועה וה-לא מבינה.
כך-
"אל תתן לה לחמוק
מבין אצבעותיך
ליצירה
עוד שלוק אחד מהקפה
והיא שלך."
[ליצירה]
"לבחורה"
מיותר בעיניי
(דו) המשמעות מתייפיפת
כשבכתוב יש פער.
בלעדי,
השיר מושלם.
לדעתי, הצנועה וה-לא מבינה.
כך-
"אל תתן לה לחמוק
מבין אצבעותיך
ליצירה
עוד שלוק אחד מהקפה
והיא שלך."
[ליצירה]
בקיראה ראשונה זה היה נשמע ונקרא קצר וחסר מעט אך עם קריאת הכותרת (לאלה שמיחסים לזה חשיבות, כמונו) ועם חיתוך שורות נכון- זה כמו שאני אוהב. תמציתי ומלא.
[ליצירה]
תודה.
אני חייב לשתף אתכם במשהו.
אני כותב על חלום שחוזר על עצמו זו כבר הפעם החמישית. כל פעם בצורה קצת שונה אבל הגל הוא אותו גל.
זה קצת מפחיד, למען האמת. אין לי מושג ירוק מה עומד מאחוריו ולמה הוא מופיע, אבל אני תמיד מתעורר עם פעימות לב וזיעה קרה.
מה הוא רוצה ממני?
מה רומזים לי?
האם הוא טוב
או רע?
לא יודע.
שי.
תגובות