[ליצירה]
מוריה יקרה, דבר ראשון תודה על התגובה שלך שאני מסכים איתה לגמרי , לפעמים בתוך קורא לא צריך להתחבר לכל השיר. אלא מספיק שורה או אפילו מילה שמדברת אליך, ואפילו לדעתי אם שיר מולחן אפילו מספיק שהמנגינה תדבר אליך... לא?
[ליצירה]
שיר פשוט חזק ויפה , אהבתי מאוד ...
גם לי יש שיר שמדבר פחות או יותר על אותו נושא
והוא נקרא "כמו השמש". את מוזמנת לקרוא...
המשך יום נפלא ותמשיכי לכתוב , כי את כותבת נהדר...
תגובות