אם זאת תיבת פנדורה
זאת בעצם קללה, לא?
ומצד שני זאת גם ציפיה
לסגור ולנעול את כל הצרות, (רחוק מן העין ורחוק מן הלב)
שגרמה לדובר
אותה הנמענת...
ובנוסף,
אם היא תתמלא
אבוי
אותה אחת שחררה כה הרבה צרות ובעיות.
ואולי בכלל הנמענת היא פנדורה?
והמשפט הזה מביע
שאיפה שכל הצרות
יתכנסו חזרה לאותה התיבה?
מחליף פנים כזיקית:)
אמילי
[ליצירה]
אם זאת תיבת פנדורה
זאת בעצם קללה, לא?
ומצד שני זאת גם ציפיה
לסגור ולנעול את כל הצרות, (רחוק מן העין ורחוק מן הלב)
שגרמה לדובר
אותה הנמענת...
ובנוסף,
אם היא תתמלא
אבוי
אותה אחת שחררה כה הרבה צרות ובעיות.
ואולי בכלל הנמענת היא פנדורה?
והמשפט הזה מביע
שאיפה שכל הצרות
יתכנסו חזרה לאותה התיבה?
מחליף פנים כזיקית:)
אמילי
[ליצירה]
היי
רעיון מעניין
אפשר להשליך את זה להרבה דברים,
שאדם שהיה בגדולה מעל כולם ולבסוף הוא ירד מגדולתו וכל הקטנים או אנשים שהיו מתחתיו עוד מקוננים עליו.
ואפשר פשוט לא להבין יותר מדי, אני דווקא יכול לדמיין את בנימין עומד מול הר, מול השדות, מול העמקים והשמש, עף קצת בדמיון והמילים לבד יוצאות, מה הן מנסות לומר, לא תמיד אפשר להבין, לפעמים הן נכתבות לבד.
[ליצירה]
יאוו, איזה עצוב.
אלו מהשירים שמשאירים עצבות ענקית אחרי הקריאה.
ושוב עולה התודעה שאם אין אהבה לא שווה מאומה.
אני מאוד מאוד מקווה שהמציאות שלך השתנתה לכאן או לכאן.
שתמיד תהיה אהבה
שי
[ליצירה]
ממש יפה
כתיבה יפה, קולחת, מעניינת ומסקרנת.
אבל חסר טיפה,
חסר איזה מוסר השכל, איזה רעיון נוסף.
בסוף הסיפור מתגלות האמא והבת.
איפה הן היו עד עכשיו?
בקיצור
אם קצת הוספות ותוספות יש סיפור עם פוטנציאל גדול.
רק טוב
שי
[ליצירה]
מסכן הסוס שנמצא בשדה מוריק אבל מחכה שמישהו יתן לו את הדחיפה הקטנה שינדנד אותו מצד לצד.
מסכן האדם שחי בעולם אבל לא יכול לעשות בו כרצונו.
אלא רק לחכות לדבר ההוא שינדנד אותו קצת מצד לצד ויגיד לו, "הנה אתה רואה איך אני דואג לך".
עמוק ויפה.
שי
[ליצירה]
יפה
אבל לי מה שהפריע,
שתוך רבע שעה מישהי חדשה נכנסת לתמונה.
תתאבל עליה טיפה
זה ימחיש לך שהיא לא סתם הייתה איזה משהו בחיים שלך.
תחשוב על זה
רק טוב
שי
[ליצירה]
מכתב חזק ביותר.
גם המילים יפות, גם הרעיונות יפים, גם המון אמת יש בהכל.
משהו שאני חייב להמליץ לך
אולי כדאי לסיים את המכתב במשפט "ורק הביט בי בוערת עד כלות".
כי כל מה שנכתב אחרי זה גם יפה, אבל מתחיל להעיב על ההלם שהמשפט הזה מותיר.
שוב
יופי של מכתב
מקווה שההוא שתהיי איתו יסיר את המסווה שתגלי שהטירוף שלו והשפיות שלו זה אותו הדבר.
רק טוב
תמיד
שי
תגובות