אם זאת תיבת פנדורה
זאת בעצם קללה, לא?
ומצד שני זאת גם ציפיה
לסגור ולנעול את כל הצרות, (רחוק מן העין ורחוק מן הלב)
שגרמה לדובר
אותה הנמענת...
ובנוסף,
אם היא תתמלא
אבוי
אותה אחת שחררה כה הרבה צרות ובעיות.
ואולי בכלל הנמענת היא פנדורה?
והמשפט הזה מביע
שאיפה שכל הצרות
יתכנסו חזרה לאותה התיבה?
מחליף פנים כזיקית:)
אמילי
[ליצירה]
אם זאת תיבת פנדורה
זאת בעצם קללה, לא?
ומצד שני זאת גם ציפיה
לסגור ולנעול את כל הצרות, (רחוק מן העין ורחוק מן הלב)
שגרמה לדובר
אותה הנמענת...
ובנוסף,
אם היא תתמלא
אבוי
אותה אחת שחררה כה הרבה צרות ובעיות.
ואולי בכלל הנמענת היא פנדורה?
והמשפט הזה מביע
שאיפה שכל הצרות
יתכנסו חזרה לאותה התיבה?
מחליף פנים כזיקית:)
אמילי
[ליצירה]
היי הדר
שאלת השאלות שאלת
אין מי שיביא תשובה ברורה, אין מי שיביא הוכחה.
"כל עכבה לטובה" האמת היא או הלצה?
הכל שאלה של אמונה.
לך הכוח להחליט האם הכל קורה רק לטובה.
אזיי, עדיף להאמין שבאמת הכל קורה רק לטובה, כי ככה החיים יעברו בצורה הרבה יותר שלווה.
לגבי המשפט "בטרם אור- קיצי נברא"
מושלם...
אמונה
שי
[ליצירה]
למרות מיליון התגובות שניתנו כבר.
חייב אני להוסיף עוד אחת.
מעולה!!!
על זה נאמר בפשטות של המילים הצלחת לתת ביטוי לתחושה ולנו לראות את התמונה כולה.
פשוט מעולה!
שי
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שלום שני אנשים טובים
קודם כל תודה
שבזכותכם אני כותב גם עכשיו.
אני משחזר את הרגעים ההם שכתבתי את השיר הזה.
מצד אחד התחושה הייתה פסימית,
כי למרות כל מה שקורה מסביב העולם שותק והשמש זורחת.
אבל אולי אם מסתכלים לעומק מגלים שלמרות מה שקורה מסביב בסוף תמיד השמש זורחת.
אופטימי.
אז על מה נרצה להתמקד?
תלוי ברגעים שבהם נקראות המילים.
אז שוב תודה רבה לשניכם אנשים טובים
תחשבו אופטימי, מה אכפת לכם???????.....
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
צריך כישרון גדול בשביל להתעסק באמנות , אבל צריך
עוד יותר כישרון בשביל לשווק אותה.
כמה נכון המשפט הזה.
אם כל אומן היה יודע לשווק את עצמו נכון.
העולם היה הופך להיות אומנות לשמה.
שי
[ליצירה]
בזמן שקראתי את המילים
כבר התגבשה לי התגובה בראש
אבל , אחרי שקראתי את התגובות של כולם
הבנתי, שחבל על המילים
רק שאני מסכים עם רובכם
שלא נדע צרות
רק מזומנים
שי
[ליצירה]
כמה נכון.
פעם חשבתי על השטרות כמה ידיים הם עוברים עד שהם מתבלים סופית.
אתה כתבת על זה...
[ליצירה]
[ליצירה]
שלום גברת כנרת מיוחדת
קודם כל תודה על מילותייך.
לא הבנתי בדיוק מה הכוונה ב "ירידה במשלב"
לגבי השורה השנייה "שם העצב קורא".
ניסיתי להיזכר למה התכוותי שכתבתי ולא הצלחתי.
אולי הרגשת שכתבתי "קורא" מלשון "קורא מספר" או משהו כזה, למרות שנראה לי שהתכוונתי קורא מלשון קורא בקול צועק.
אולי באמת התכוונתי קורה, שם העצב נולד.
לא יודע, אני אחשוב על זה קצת ואם אראה שאת צודקת, אשמח לשנות.
תודה מיוחדת
שי
תגובות