[ליצירה]
אבל זה בדיוק הענין טובי, אני בטוחה שכתבת, ושרבים וטובים ממך כתבו עוד לפניך, אבל נקודות כמו של כוכב, לא נבראו מעולם! עד שבא כוכב והפיח בהן רוח חיים!
וזו הגדולה.
[ליצירה]
וואי, את פשוט מדהימה! אנטיתזה ליצירה שלך שקראתי הרגע (תיקון הגשם) וכל אחת מהן פלאית בדרכה!
כל כך כייף לקרוא את היצירות שלך.
תמשיכי עוד ועוד ועוד!
[ליצירה]
לא בא לי להגיד שאת כותבת נהדר. לא בא לי להגיד שאת מוכשרת, לא בא לי לנתח את היצירה כיצירה וכמשהו נכון או לא נכון. כל כל המלל המיותר הזה כל כך עקר.
היא פשוט אמיתית, אמיתית ופשוטה. כל כך כואבת,
הגדלת להוציא מהלב!
בדמעות,
כיסוף.
[ליצירה]
פוטו, מתנצלת על הבוטות, אבל אתה נשמע לי כמו המרצים שלי. קשקושים של בלון נפוח! אז אין אמירה. מה יש? יש כאן פסלון דק דק שבא מעולם הדומם, משתלב עם רקע יפה ועושה פוזה של חי.
רוצה אמירה??
אז ככה:
אתה רואה בתמונה בהמה דקה שלמרות מראה השברירי הצליחה להגיע לראש הר עצום וכל זאת למרות היותה עצם דומם..
פ ס ד ר ??
[ליצירה]
יש!!!
חזרת לכתוב בעברית!
ועוד בעברית אהובה כל כך ...
כמו תמיד, אני לא מתיימרת להבין בכתיבה, אבל משהו ב / / / קצת עשה לי את כל הדבר הרך הזה לנוקשה,
אני חושב שהייתי פשוט משאירה רווחים גדולים בין מילה למילה ז"א
"אהבתי את מבינה את הרגע
שנגעת שאמרת קרב הלום"
(כן, יש משמעות למרחק, הוא לא אקראי,)
זה נקרא לי נכון יותר, רך יותר בדרך הזו, או בכל דרך אחרת שתעלה על דעתך שתגרום ל / / / להעלם משם...
אבל שוב, מה אני מבינה...
ברוך השב שייקה.
תגובות