אמרתי
הייתי רוצה משאלה
ליהפך לאשה
להשתמש בקסמיי
לשגע את הסביבה
להגיד לגברים לא
לראות דברים חדשים
לחוש אחוות נשים...
אמרו לי:
יהיו לך צרות עונתיות
בעיות חברתיות...
אמרתי:
למה ומדוע?
רק בשביל סקרנות
ואחזור בעוד שבוע...
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
אם אני אישה זה אומר שהקב"ה נתן לי את הכוח להתמודד עם הבעיות שיש לנשים, ולא עם הצרות שיש לגברים. ואני חושבת שזה ככה גם הפוך, לא יודעת, לא ניסיתי...
[ליצירה]
יא פלוס :-)
יכול להיות שבתת מודע יצא שכתבתי על נושא דומה (שיר פרטי)
אגב- כאן מופיעות יצירות שלי משנת 2002 ואילך. את מוזמנת לבקר (לא רק באלו על זהר ארגוב)
בברכה
[ליצירה]
לא יכולתי שלא לחשוב על השיר הבא:
עבריה
מילים: רחל
אני מבטת בה נפעמת,
נדמה: הנה זה אך.
בחן קדומים, בשחור ולהט,
עלתה מן התנ"ך.
וגשר פז נתלה ממנה,
אל ארץ העברים.
וזכרונות ימי החסד,
בנפש מתמרים.
כה אעמוד פה לפנייך,
נפעמת, אחותי,
בחן קדומים, בשחור ולהט,
אזין עיני תכלתי.
בגוף נכר הלוך ונוע,
דרכים בו מי יספור?
אני המרתי שחור ולהט,
בתכלת ובנהור.
אך אם מעלתי - לא לנצח,
כחשתי - לא עד תם.
ושבתי שוב כשוב ההלך,
אל כפר מולדתו.
כה אעמוד פה לפנייך...
תגובות