קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
תודה על התגובות :)
כשנדם רעש התותחים יש זמן לאהבה :)))
כפי שאומר שיר נהדר של אריק איינשטיין:
זהו שיר אחרי מלחמה
הוא תמיד מחזיר לי סיבה
היא מחכה
אהובה כבר חוזר
זהו שיר שבא אחרי המלחמה
[ליצירה]
שיר מעניין ומפתיע בסיומו,
פריצת גל,נחשול וסערת ים נתפסים בדרך כלל כזרזים לאסון טבע או צונאמי, והנה באה הדוברת ומשייכת את הסערה להפתעה טובה הבאה לתקן את הלב השבור.
[ליצירה]
לבי מר
ומעיי חמרמר,
והמצב מר ממר,
ואנוכי הולך דועך ושר
הכל תם ונשלם
בקול רש"י ורבינו תם
שאת פירושו הריטב"א פירש
ולא סתם,
הריני כבן תשעים שנה וכמו מטומטם,
השכל שלי אפעס הולך ונסתם
ומעולם לא קראתי
שיתרמו לנו כסף סתם
תגובות