[ליצירה]
איזה שיר טיפשי
אלהים צריך בשביל הבית הרביעי. אפילו אתה שמת לב לזה, מבינים את זה מהניסוח המתחמק. "בגלל איזה מוטציה בודדה". כלומר, כשהגעת לשלב זה בשיר, הרגשת שמתעוררת השאלה "איך נברא האדם?". כמובן שלא תענה שע"י אלהים כי זה הורס לך את כל הפואנטה, וכאן, מגיעה ההתחמקות הטפשית:
כמובן, ע"י מוטציה בודדה.
אולי תסביר לנו קצת יותר לעומק, מהי אותה מוטציה בודדה?
אני חושב שכולנו נשמח להחכים...
[ליצירה]
**
אני לא מאמין שקראתי הכל.
מה שבטוח, זה נודף ריח חריף של נצרות.
הדברים בכללם לוקים בחוסר ברירות וחוסר פירוט. הזויים במקצת. מרחפים אי שם בעולם המושגים.
ודרך אגב, אהבה בלי תנאי זה בולשיט.
זה נוצרי, זה אירופי, אותי זה מגעיל. זה נגמר בשנאת ישראל. זה נגמר בפיגוע הבא אצלנו באוטובוס.
אף אחד לא חושב שלקיים מצוות זה כדי לסמן וי. אני לא יודע איפה הבאת את זה. כל יהודי מאמין מבין שקיום מצוות זה דרך אמיתית לבניית אישיות ונפש, דרך שה' התווה לנו.
שוב, את זורקת מושגים לאוויר. הרבה מיסטיפיקציה, פחות מדי תוכן וזה מעצבן אותי.
[ליצירה]
**
מתקרבת-תחשבי על שיר ללא רעיון. במושגים שלך אולי תביני את זה יותר טוב;) גם צילום זו אומנות.
נפלאית-אולי פשוט כי אף אחד לא מצא משו מעניין באש דועכת...האמת, שאם מצלמים משהו כמו אש דועכת, צריך להתמקד במה שיש בה, כי אין בה הרבה. אבל ברגע שאתה מצלם אש דועכת מנקודת מבט שמצלמים שרפה של יער, זה מה שיוצא, הרבה שחור...
תגובות