[ליצירה]
מר שמוליק יקר,
צר לי לצער אותך, אך לאחר בדיקה קצרה במילון אבן שושן מתברר שאין מילה בעברית "אסקופא", יש מילה
"אסקֻפה" ותרגומה:"סף, מפתן, דרגה שמתחת לדלת", "עשה אותו כאסקפה-דרך ודרס אותו".
אני מקווה שלפחות בית פלסטין מבינים אותך!
[ליצירה]
התחלנו עם קללות?
הסכת טיפשון. אם גברת ויקי מוכנה להתחבק עם נשות האויב שלנו, אז בין אם עצם המאבק נכון ובין אם לאו, כל מה שיש לי לאחל לה זה בעעעעע אחד גדול.
ונסתפק ב-בעעעע.
נכון לפני איזה כמה זמן כל העיתונים צילמו איזה נער אחד שהאמא החד הורית שלו דוחפת אותו בכיסא גלגלים, כאילו מסכן כזה, לא יכול לזוז?
אז אמא שלי היום צילמה אותו, יושב ועומד לבד ואפילו רץ.
נכון מצחיק?
לא, זה עצוב.
[ליצירה]
חחחחח.
ענק אחי, ענק. אין ספק. כמה שהנושא קרוב לליבי! העלת חיוך עסיסי על דל שפתי, וזה לא קל.
ניכר שאתה אדם דתי, אחרת לא היית מכיר את ההווי, לא?
תגובות