כל העולם יוצא
מתעלף לו בתמוז,
כדור הארץ שלנו
מנגב זיעה קרה
מחציו הצפוני
באותה עת
מתקררת דעתי, קופאת
כחציו הדרומי
לנוכח אותה אחת
שאותי זנחה לאנחות
לזרועות זרות
ואחר מנסה לשוב...
כחילופי עונות
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
איכלו גבינות ושתו יין,
האם הדובר בשיר הוא מדביר העכברים הבא לחסל את מזון המזווה?
וכאן באמת אתה מביא רמז:
"תמותו מות טמאים"
כי העכבר הוא שקץ וחיה טמאה
[ליצירה]
שיר נע בין תחנות חיים ותחנות זמן, ואחריתו סוד:
בית ראשון-עת השעה האובדת
בית שני-דמות המביטה במראה
בית שלישי -על החוף הדומם שם וכאן
בית אחרון -בקודש המצרף נשמה וסוד
[ליצירה]
[ליצירה]
גיא
אני נוהג להחמיא לכותבי היצירות ולראות את הצד החיובי של מטבע יצירתם, ואחר כך, אם יש ביקורת כלשהיא, ביקורת מסייעת ובונה, אני מביא אותה בסוף דבריי ועם חיוך גדול
בהצלחה
[ליצירה]
---
נעמה לי תגובתך כמחוז מפומלנגה הגובל בארץ סווזילנד במזרח ובגאוטנג במערב, אלא שמפלי הניאגרה נמצאים ביבשת אחרת ואני מסתפק במפלי ויקטוריה.
ולגבי דמיקולו, קבל זאת במסר האישי
תגובות