[ליצירה]
- - -
יולחן כשתבוא שעת עדנה ורווחה
והאור אז ייגה ויופיע.
ובינתיים אומר ידידי, גם לך:
"לילה טוב, והמשך להפתיע!"
(אין לי כח עכשיו לשירשורים מחורזים... בשביל זה יש 'ממזי'...)
[ליצירה]
מצוין!
ואם לא עגנון... אז פארודיה יפה על עגנון (שגם הוא כתב בצורה פארודית, כפי שאנו יודעים...). משה האיש! האם סיפרת במקרה עליי? כי זה בהחלט מזכיר לי את עצמי (וגם אני, לרוב מקבל את תשובה ב' מצידן, אם כי במילים עדינות יותר...)
תגובות