כשאלוקים שרוי בהוד היה
על ארץ, חיו נצח-לא כרסם עת
אך עתה, כשהכר הטוב אינו קיים-בדיה
עלה לו לפסגה כי חותמו אמת
השקט, ראש אותות אהבתי
בדומיה לעד על לב יהי מונח
סלף הדין אך גם הסכת שועתי
סופם. צפנת זה פענח!
[ליצירה]
ב"אווירה" לא התכוונתי לאווירה דתית דווקא אלא בכלל:
אני, בתור אדם שמאז גיל 6 לא חייתי שנתיים רצופות באותו מקום, נקל לי להרגיש את יד ה' בחיי (כמו שכתבתי בחתימת השיר "הגירוש מגן העדן").
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
הייתי שמח אילו היית חוזרת לעסוק בתנ"ך ובמיתולוגיה היוונית - זה הרבה יותר מעודד מהשואה
"אל תביטו לאחור, הניחו להולכים"
למרות שאני לא מסכים עם המשפט הזה בד"כ והשואה היא נושא חשוב שראוי לעסוק בו, אעפ"כ, איני יודע עד כמה כדי "לשקוע" בעיסוק זה.
אני מבין שזהו כנראה הנושא שמעסיק אותך יותר מכל בשנה וחצי האחרונות, אך איני יודע עד כמה זה בריא לאדם צעיר לחיות את השואה כל הזמן.
אתוודה שלטעמי את חוזרת על עצמך יותר מידי בשירי השואה הללו. זה כמובן לא מפתיע - השואה לא עודכנה בשנה האחרונה ואין מנוס אלא לחזור על הסיפור שוב ושוב...
ועם כל זאת - חבל.
[ליצירה]
הסכמתי אם כנפי שחר - למה להשמיץ (או לפחות להעמיד כניגוד לאפללו) את רותי?
(האם גם זו אינה גזענות?)
גם אם יוסף נפתלי הסכמתי - זה באמת מוזר שספרדים כ"כ מחפשים ללמוד במוסדות אשכנזיים
(האם אין הם למעשה מודים בכך באופן סמוי בעליונותם כביכול של האשכנזים עליהם?
והאם אין הם מנסים בכך "לטהר את דמם"?)
ואחרון אחרון: מה משורר מוכר שכמותך עושה באתרינו?
[ליצירה]
חזקי,
עצה טובה לך: אם כל פעם שתדבר עם בת תתחיל להכנס לוויכוחי מרכז/גוש מרכז/הר המור מרכז/הרב אבינר וכו' וכו' זה לא ילך בטוב... תאמין או לא, מחוץ לכותלי הישיבה זה לא מעניין אף אחד - פשוט אף אחד...