אותך חפשתי מלפנים
אותך מצאתי מאחור
לא יקיפוך דפנים
לא ישיגוך סוב-סחור
אין בפני מי אוכל לבי המתייסר לשפוך
יבוז לי כל רואה את דמעותי
אך אם אדם יראה לחוץ, הן אלוקים יראה לתוך
ולו רק בגלל זה לסבול היה כדאי
איזה יופי של שיר! "אלוקים יראה ללבב" - השיר הזה מפיח רוח של תקווה בכל אותם המיוסרים, זה מזכיר להם שהם לא לבד ויש מי ששומע, יש מי שמאזין, שמקשיב, שאיכפת לו מהם ורוצה בטובתם...
-אתה מוכרח לפרסם את זה באיזה עלון של דתיים או משהו כזה...-
נ.ב- המשך כך (אני מתכוון בשירים מסוג זה)
זה כל כך מזכיר לי- "רק לאלוקים יש פנאי,שינשק בעדנה את סודותך הכמוסים"... זלדה..
כל כך יפה ונכון השיר שלך...
מזכיר לי שאני צרכה לדבר איתו בקרוב:)
רק בשמחה,
פרח בר.
[ליצירה]
נהדר!!!
איזה יופי של שיר! "אלוקים יראה ללבב" - השיר הזה מפיח רוח של תקווה בכל אותם המיוסרים, זה מזכיר להם שהם לא לבד ויש מי ששומע, יש מי שמאזין, שמקשיב, שאיכפת לו מהם ורוצה בטובתם...
-אתה מוכרח לפרסם את זה באיזה עלון של דתיים או משהו כזה...-
נ.ב- המשך כך (אני מתכוון בשירים מסוג זה)
[ליצירה]
זה כל כך מזכיר לי- "רק לאלוקים יש פנאי,שינשק בעדנה את סודותך הכמוסים"... זלדה..
כל כך יפה ונכון השיר שלך...
מזכיר לי שאני צרכה לדבר איתו בקרוב:)
רק בשמחה,
פרח בר.
[ליצירה]
שמואל י. מזכיר לי את אותו ספור על המגיד הנודד שרק דרשה אחת היתה באמתחתו - על אודות פרשת קורח.
אך, כיוון שלא כל שבוע נקראת אותה הפרשה, לפני שהיה עולה לדרוש, היה עושה עצמו כמחפש את קופסת הטבק שלו והיה מצהיר:
"הרי היא נעלמה כאילו בלעתה האדמה - ממש כמו את קרח!
אפרופו קרח..."
[ליצירה]
למדינה בה "המשקיע שוקע והח*א צף" אין עתיד
מדינה המרפסת בפני אוייביה ובו בזמן מענישה את המגינים עליה והמשרתים אותה - דינה לכליון
בבורותי לא ממש הבנתי על אילו עסקות קרקעיות ליאורה דיברה ועל איזו פסיקה של בית המשפט העליון אבל על כל פנים, מן הסתם, זה עוד אחד מהמקרים בו בו בית המשפט מנכס סמכויות לא לו.
[ליצירה]
א. הרגשתי שאתה באמת מתכוון למה שכתבת ועל כך ישכוייח!
( אני באמת מאחל לך שהקב"ה יגשים מבוקשך)
ב. מבחינת הצורה והתוכן: אחזור על מה שכתבתי על אחת היצירות שהתפרסמה פה לאחרונה - אני לא חובב יצירות שמהוות קטאלוג של תארים לקב"ה - ועיין דברי הרמב"ם החריפים במו"נ נגד הפייטנים שמכבירים בתארים ( ע"פ הגמ' "עד כאן שבחו של מקום?")
תגובות