[ליצירה]
מסר כפול היקר, יצירה מקסימה, מעניינת ושונה מאוד ממה שאתה כותב בדר"כ. לעניות דעתי, חלקה השני עוד דורש שיפור- החלק הראשון מלוטש, כתוב נפלא, נעים ו.. חסרה לי מילה.
אבל החלק השני- קטוע בצורהה שלא מרגישה מתאימה וכאילו נוסח ע"י אחר..
גם המקצב, גם הניסוח, ברמה קצת פחות טובה מהחצי הראשון והנפלא!
[ליצירה]
זה כ"כ יפה ועצוב, נוגע, כואב ורגיש...
אין עליך- רסיס, פשוט אין.
אגב, ברוח זו- יצא סרט - שמש צלולה ביום בהיר (או שלא זה השם, לא זוכרת, זה עם ג'ים קרי וקייט וינסלט, והיצירה הזו הזכירה לי את הסרט...)
[ליצירה]
אהבתי את השינוי בפיסוק, גם את החזרה על השורות.
המילה האחרונה, על אף שאני מבינה את המשמעות שהיא מנסה להכניס, לא מתאימה בעיני, השיר יפה גם בלעדיה................
שנה טובה :)
[ליצירה]
שי- זה, זה, חזק.
הצלחת להכניס את ההרגשה- ליצור את התחושה
כך שכל קורא (או לפחות אני) מרגיש את הגוש הזה בגרון, רק שאצלי, גם בסוף השיר,- הוא לא השתחרר.
איזה יופי!!!
איה :)