[ליצירה]
כתוב טוב
אבל אני מאחלת לך שתמצא מישהי שלא תהיה לך ככוהנת וכו' א-לא שוות נפש לך.
וחוצמזה הפרידות לפעמים מלמדות אותנו המון על כאב וגם על עליה ואושר גדול אחר...
חג שמח!
[ליצירה]
זה מין הרגשה כזאת מובנת
אבל לפעמים מגלים שאולי אהב אבל לא מספיק...
מקווה שהממאים יגיע בצורה נעימה ביותר
והוא לא חי'יב להיות נסיך...(מה רע בגנן?....)
תגובות