[ליצירה]
לא הייתה קונה בגלל פת נוכרי.
אבל אני מאוד מעריכה אותם ואני חושבת שהם אנשים מרתקים ונחמדים שעוזרים למדינת ישרא-ל.
ולא אני לא רואה אותם כאזרחים סוג ב',
רק שבכ"א הם אינם יהודים א-לא "גר תושב".
ואין לי בעיה להיות חברה שלהם וכו' אבל הם לא כמונו. וזו לא גזענות לענ"ד.
[ליצירה]
בוא נגיד
שזה שיר שקל להזדהות איתו,
לפחות בחלק מהדברים...
השיבוץ והדימוי מהתנ"ך מוסיף המון...
ובסוף זה יעבור(את יודעת למה אני מתכוונת, ודי לחכימא ברמיזא)
תגובות