[ליצירה]
אתה לא רציני!
אתה הולך לספרות גויים כדי להעלות את הנפש? אתה עושה צחוק? נראה לי שהרב אבינר אומר שיצירות משפיעים על הנשמה- בגלל מי שכתב אותם,גם אם היצירה היא טובה,ולא עם קטעים שליליים-כי האישיות של הבנאדם משפיעה, בתת מודע. אם הוא בנאדם טוב,זה משפיעה-וכנ"ל להיפך.
אין ספרות יהודית שיכולה לעזור בזמנים שכאלה?
(למשל ספורי צדיקים,שממש מעלים,וכדו'?)
תגיד,לידע כללי..בן כמה אתה?
[ליצירה]
כתיבה מ-ה-מ-מ-ת!!!
נכון,אין לגבור על הכלא,אי אפשר לצאת ממנו.
א-ב-ל..אפשר להשלים איתו כך שהוא לא יהיה הכלא שלנו..שיחד איתו נגיע אל מה שאנחנו רוצים-שואפים להגיע. אין צורך להלחם בגוף. הוא לנו לעזר להגיע אל אבא.שאוהב.
בהצלחה..(:
עטרת
[ליצירה]
את עושה צחוק???? אני לא עושה מכלום צחוק!!
מבחינתי זה הספד.
הספד לשנה תמימה שאם לא אקום מכאן מהר-- תלך כולה לאבדון.
זה גם הספד לילדה טובה וצדיקה--לפני שהאינטרנט בלע אותה במלתעותיו.
מתוקה שלי,זהו הספד.
לא נונסנס בשום פנים.
---
[ליצירה]
יוווו!! <צועקת פה בקול בהתלהבות וכולם מסביב נבהלים..>
מדהים. וואו וואו וואו.
שיוו.
בהתחלה זה נראה לי כמו משהו מסרט מצוייר או אני לא יודעת מה. פשוט נפלא.
(:
[ליצירה]
....
וואו.
... (התרשמות)
מדהים.
מדהים!!! מרגש כ"כ! הצילו!
וואו.
אני יכולה להדפיס את זה,ולהביא ל..בוא נראה..
אף אחד...?
וואו.
האמת? הייתי יותר נפעמת אם בן היה כותב את זה.
והייתי בטוחה בהתחלה שבאמת בן כתב את זה-עד לקראת הסוף. כי אם זה היה בן-את יודעת,זה היה נוגע בי הרבה יותר-כיאלו הוא אומר את זה לי..
(: אוהבת. אוהבת.
[ליצירה]
הי אופק,
כולנו משתוקקים לנגיעה הזו...אבל,נו,מה לעשות, צריך לחכות עד לאחרי החתונה...(קודם נמצא מישהו..) כי רק אז הטוהר הזה שאנחנו מצפים שיהיה-רק כך הוא יהיה,ובעוצמה הגבוהה ביותר..
אז שווה לחכות..
(:
בהצלחה..
ילדה
תגובות