[ליצירה]
לא הייתה קונה בגלל פת נוכרי.
אבל אני מאוד מעריכה אותם ואני חושבת שהם אנשים מרתקים ונחמדים שעוזרים למדינת ישרא-ל.
ולא אני לא רואה אותם כאזרחים סוג ב',
רק שבכ"א הם אינם יהודים א-לא "גר תושב".
ואין לי בעיה להיות חברה שלהם וכו' אבל הם לא כמונו. וזו לא גזענות לענ"ד.
[ליצירה]
התחלתי לקרוא היה מעניין מאוד.
איפשהוא באמצע איבדתי אותך... מצטערת.
תנסי לקשר להסביר גם לאנשים שלא היו בסיטואציות שלך...
בכ"א תרגישי טוב, וב"נ אנסה לקרוא שוב.
תודה לך
[ליצירה]
יפה, משאיר אותי קצת בסקרנות.
הגשם נתפס כמשהו חושף בפן החיים שבו?
והאוויר החונק דווקא טוב?
וההליכה נעימה? למקומות א-ליהם הגשם עוד לא הגיע?
הרבה שא-לות בלי תשובה...
שיר טוב מעורר מחשבה!
חורף טוב..:)
תגובות