אני רוצה לראות אותך
לפגוש אותך
אמרת שזה לא יהיה טוב
פעם אמרתי שאני אוהב אותך
עכשיו אפילו טלפון
נראה לך מידי קרוב
ונשאר לי רק לחשוב אותך
ולכתוב
או לעזוב.
[ליצירה]
אני לא יודעת אם לא הגבתם כי לא הובנתי, אבל עקב הערה, הרי לכם כמה הארות:
"מה שהיה" - באמת היה.
"ומה שלא" - לא היה.
ואולי אם היה, היה עכשיו יותר טוב. אולי מה שהיה - היה עובר.
"ומכל זה באתי לחשוב" - שאולי, אם פעם אחת, אפילו אלוהים יבין, שלפעמים אי אפשר בלי חיבוק ממישהו (הוא. ולא היא)...אולי היה אחרת.
"אלהים" ב-ה' ולא ב-ק', כהרגלי.
כי אם אני באה למרוד במוסכמותיו, אז עד הסוף. גם בשינוי השם.
אבל אלוקים נשאר אלוקים, מה שלא היה לא היה בשל כך...
וזהו.
[ליצירה]
חזקי היקר!
א. התבלבלת בשמות::
"אודליה מאוד נהנה מניתוחה המפורט של אודליה את רגשותיה"?:-)
ב. שבחורה תגיד לבחור בשיחת טלפון אחרי פגישה ראשונה שהיא אוהבת בחור אחר!?!?!?!?!?!? NO WAY! לא אומרים כזה דבר אף פעם לחתן פוטנציאלי!
ועוד שהוא יגיב בנונשלנטיות שכזו...
אמנם הם מעולם קצת אחר מזה שלי (משהו כמו, בוא נגיד, אלף אלפי מילין בערך), ואולי הם לא ממש מחפשים "אהבה" בשלב הזה, ובכל זאת נראה לי שהכלל לעיל תקף.
עכשיו אני אלך לקרוא את הצד השני של הסיפור.
[ליצירה]
למה?
בניגוד לככ הרבה דברים אחרים, סוף סוף משהו שלא נכתב למישהו באופן אישי, ודווקא *את זה* אתה חושב שלא צריך לפרסם ברבים?:-)
אגב, אנשים פה הם חלק מאותם אנשים שיש להם השפעה כלשהי על חיי...התגובות פה לפעמים עושות משהו.
תגובות