אני רוצה לראות אותך
לפגוש אותך
אמרת שזה לא יהיה טוב
פעם אמרתי שאני אוהב אותך
עכשיו אפילו טלפון
נראה לך מידי קרוב
ונשאר לי רק לחשוב אותך
ולכתוב
או לעזוב.
[ליצירה]
חזקי היקר!
א. התבלבלת בשמות::
"אודליה מאוד נהנה מניתוחה המפורט של אודליה את רגשותיה"?:-)
ב. שבחורה תגיד לבחור בשיחת טלפון אחרי פגישה ראשונה שהיא אוהבת בחור אחר!?!?!?!?!?!? NO WAY! לא אומרים כזה דבר אף פעם לחתן פוטנציאלי!
ועוד שהוא יגיב בנונשלנטיות שכזו...
אמנם הם מעולם קצת אחר מזה שלי (משהו כמו, בוא נגיד, אלף אלפי מילין בערך), ואולי הם לא ממש מחפשים "אהבה" בשלב הזה, ובכל זאת נראה לי שהכלל לעיל תקף.
עכשיו אני אלך לקרוא את הצד השני של הסיפור.
[ליצירה]
דבר אלי מילים פשוטות כמו שהיינו פעם
כשעוד היית מסתכל עלי
נרדמת לצידך כמו שהיית דואג
אם תמיד אהיה שלך
פעם היינו מדברים מעט
היינו מדברים בשקט מדברים לאט
היית מסתכל לי בעיניים שדיברתי איתך
(שם שיר: מדברים בשקט
מבצע: עידן רייכל
לחן: עידן רייכל
מילים: עידן רייכל)
[ליצירה]
שי'וש.
כמה טוב היה לגלות
שהיה לי את הכוח לשים עוד שכבה
גם שניה,
גם שלישית.
וחוץ מכאב גב מחריד,
אני שלמה ומרוצה ממה שיצא.
יחסית לפעם ראשונה שבה אני צובעת,
בכוחות עצמי ממש,
יצא יפה.
ולעולם ישארו כמה צלקות,
כאלה כתמים שגם עשרים שכבות לא יכסו.
אולי יש סימנים שתמיד צריכים להשאר...
שי'וש,
ופעמים מאוחר מידי להרוס את הכל
עד לשלד
אבל אף פעם לא מאוחר מידי
לנסות לקבל את הדברים
פשוט כמו שהם.
תגובות