טוב, הפכתי את התמונה. אבל אני חייב להודות שהסתכלתי במשך זמן רב על התמונה במצב הקודם שלה. וניסיתי לדמיין מה מצויר בה. ולדעתי, שאינני מחבב מדי תמונות נוף, היה בה משהו מעניין.
נסו ותהנו
[ליצירה]
טוב, הפכתי את התמונה. אבל אני חייב להודות שהסתכלתי במשך זמן רב על התמונה במצב הקודם שלה. וניסיתי לדמיין מה מצויר בה. ולדעתי, שאינני מחבב מדי תמונות נוף, היה בה משהו מעניין.
נסו ותהנו
[ליצירה]
ביקורת עצמית גבוהה ואי בקשת עזרה
הם הדברים הראשונים שחשבתי עלי'הם באי היכולת להיטיב עם עצמנו.
התפילה שלך נוגעת ללב ואני מצטרפת א-לי'ה...
כתוב מקסים בדיוק כפי שצריך...
[ליצירה]
את כ"כ חכמה.
וזה לא בציניות.
תקשיבי לקול שלך- גם להיות חלשים מדי פעם זה כוח.והמציאות והדמיון עולמות נושקים הם ואכן בקושי צריך לדעת מהו מה...
את לא לבד ....
חג שמח!
תגובות