ראשית, תודה על התגובות, ושוב איה אני מסכימה עם דברייך, עדיין לא מסתדר לי. אני חושבת שמשהו ב"מתאדה" לא נכון לי וכל כך לא מעביר את הרגשתי...
אני צריכה לחשוב על זה עוד.
אמת, אך זו לא היתה כוונתי, חסרה לי מילה ואולי אתם תוכלו להעלות לי אותה ממעמקים..
אתה מכיר את ההרגשה שאתה הולך נחוש למטרה, כל כולך רוצה בטוח ושועט קדימה, ואז, שניה לפני קו הסיום, נסיגה....?
כל חיי המתנתי לזה הרגע
ואז
כשהגעגוע גואה,וכל קרבי בשמחה ירונו
כשכבר כל כולי רוצה,ואש בעצמותיי
משתוקקת
כמהה לתענוג המצופה
אני פותחת בצעד נחוש
הישר למטרה ,אצה רצה,
והנה סובבת דלת, ונפתח עוד חלון,
ו..
מתאדה,
כי חוק הוא, התענוג מבטל את הרצון...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
ראשית, תודה על התגובות, ושוב איה אני מסכימה עם דברייך, עדיין לא מסתדר לי. אני חושבת שמשהו ב"מתאדה" לא נכון לי וכל כך לא מעביר את הרגשתי...
אני צריכה לחשוב על זה עוד.
[ליצירה]
אמת, אך זו לא היתה כוונתי, חסרה לי מילה ואולי אתם תוכלו להעלות לי אותה ממעמקים..
אתה מכיר את ההרגשה שאתה הולך נחוש למטרה, כל כולך רוצה בטוח ושועט קדימה, ואז, שניה לפני קו הסיום, נסיגה....?
[ליצירה]
התענוג מבטל את הרצון
כל חיי המתנתי לזה הרגע
ואז
כשהגעגוע גואה,וכל קרבי בשמחה ירונו
כשכבר כל כולי רוצה,ואש בעצמותיי
משתוקקת
כמהה לתענוג המצופה
אני פותחת בצעד נחוש
הישר למטרה ,אצה רצה,
והנה סובבת דלת, ונפתח עוד חלון,
ו..
מתאדה,
כי חוק הוא, התענוג מבטל את הרצון...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
הוי אופטימית, הלוואי שהייתי יכולה להגיד שצדקת.
אבל לא. אני לא מרגישה מהשיר שהיא למדה, לעיתים אנחנו שמים לב רק לארבע אמותינו ולא רואים שבדרכינו הביתה עבר ילד מתוק בעל חיוך של קסם, חתול פוזל שיכול לעשות את היום, התחלת פריחה של אמצע החורף, שמיים בצבעי נדירותם יפים כמו שרק הם יכולים להיות, קרן שמש מאוחרת..
אבל מה שכן, לנו בטוח השארת נקודה למחשבה, וזה, ודאי חיובי ואופטימי... :)
[ליצירה]
אכן כואב. גורם לי לרצות להיוולד מחדש בעבר...
כריתת העץ, כריתת הישן והטוב, כאב הציפורים הבוגרות שרואות איך דור הולך ונעלם ועושר העבר נכרת באכזריות, והגוזלים, שלא יזכרו דבר ולא יזכו להתרפק על עושרו של עץ...
"חדש ימינו כקדם"....
[ליצירה]
לא בא לי להגיד שאת כותבת נהדר. לא בא לי להגיד שאת מוכשרת, לא בא לי לנתח את היצירה כיצירה וכמשהו נכון או לא נכון. כל כל המלל המיותר הזה כל כך עקר.
היא פשוט אמיתית, אמיתית ופשוטה. כל כך כואבת,
הגדלת להוציא מהלב!
בדמעות,
כיסוף.
[ליצירה]
פוטו, מתנצלת על הבוטות, אבל אתה נשמע לי כמו המרצים שלי. קשקושים של בלון נפוח! אז אין אמירה. מה יש? יש כאן פסלון דק דק שבא מעולם הדומם, משתלב עם רקע יפה ועושה פוזה של חי.
רוצה אמירה??
אז ככה:
אתה רואה בתמונה בהמה דקה שלמרות מראה השברירי הצליחה להגיע לראש הר עצום וכל זאת למרות היותה עצם דומם..
פ ס ד ר ??
תגובות