התמונה יפה, אבל נראה לי שהשם שיותר יתאים ליצירה הוא "אגדל" (או "אגדלך" מתוך המקורות) ולא "קטונתי", קטונתי מסמל איזה התכווצות, בעוד התמונה שלך מסמלת דווקא את הצמיחה. אומנם היא עוד בא יבה, אבל היא עם הפנים קדימה ולא אחורה.
אם לא הייתי מביטה בכותרת לא הייתי רואה את החיפושית המתוקה הזו...
ועוד עם העלה-פשוט מושלם!
קצת אחרת את מוכתרת בזו לצלמת בעלת עיני הנץ החדות ביותר בעולם! (הפרס הוא הכישרון שבו התברכת...)
המשיכי להנעים את זמננו עם תצלומייך המיוחדים,
ליתוש.
[ליצירה]
התמונה יפה, אבל נראה לי שהשם שיותר יתאים ליצירה הוא "אגדל" (או "אגדלך" מתוך המקורות) ולא "קטונתי", קטונתי מסמל איזה התכווצות, בעוד התמונה שלך מסמלת דווקא את הצמיחה. אומנם היא עוד בא יבה, אבל היא עם הפנים קדימה ולא אחורה.
[ליצירה]
ממש מקסים!
אם לא הייתי מביטה בכותרת לא הייתי רואה את החיפושית המתוקה הזו...
ועוד עם העלה-פשוט מושלם!
קצת אחרת את מוכתרת בזו לצלמת בעלת עיני הנץ החדות ביותר בעולם! (הפרס הוא הכישרון שבו התברכת...)
המשיכי להנעים את זמננו עם תצלומייך המיוחדים,
ליתוש.
[ליצירה]
אמונה,אני לא חושבת ש"כואב" זו התחושה העולה מן השיר. אולי פיכחות, עמידה כנה מול המציאות.
ושורה אחת לא הבנתי- "שלא תעיזי להתאהב, זו פעם אחרונה"-באחר,שי,או בך..?
[ליצירה]
בדיוק השבוע..
ניהלנו ויכוח סוער על הנושא בבית המדרש. המסקנה האישית שלי (למרות שאני באופן עקרוני נגד הסקת מסקנות וחתימת ויכוחים- תמיד יש מקום להרחיב ולמצוא צדדים חדשים) היתה שהיהדות אינה דמוקרטיה וגם לא דיקטטורה. כל הגדרה, פוליטיקלי קורקט ככל שתהיה, לא שייכת, מאחר והיהדות מעל להגדרות. היא המקור לכולן וכוללת את כולן יחד.
[ליצירה]
ערוגה.. קודם כל- חלילה לך מלהזכיר את המושג "דיגיטלי" לידי :-)
שנית, בכוונה לא העלתי רמת קונטרסט, רציתי שהחתול ייצא כמעין צללית מטושטשת יותר, זה מוסיף לו נופך דרמטי (לטעמי).
[ליצירה]
לקח לי זמן,אני מודה. כבר התכוונתי לשאול "מה זה הגוש מתחת לפנס הרחוב" ואז נתקלתי בכותרת. מאוד אהבתי את התחושה המועברת (של גשם זלעפות,לי באופן אישי), אך אולי כדאי להדגיש קצת את תווי המיתאר של הכנר.
[ליצירה]
צבע זה משמח, וטוליפים עוד יותר, אבל..עקום. והיצלת (מלשון צל) על הפרחים הקרובים אלייך. אישית, הייתי מוסיפה עוד גבעולים- שיהיה יותר ירוק, ירוק ואדום זה שילוב מנצח ועשיר.
שורה תחתונה, תמונה כייפית
תגובות