[ליצירה]
יפה בפשטותו
אני אומר משהו בזהירות רבה, אני מבין שאת אדם מאמין, דווקא בגלל זה הייתי מצפה שבטקסט הזה לא תכתבי "אלוקים", אלא משהו אישי יותר.
המ(ר)קיז דיו
[ליצירה]
את מעניינת. דימיון לא רע יש לך.
לדעתי יש כאן שני קטעים על אותו נושא.
חוצמזה, אולי הם לא ידעו לעזור לעצמם ולכן לפחות אותך הם ניסו להציל. (-:
תודה לך.
[ליצירה]
לא תמיד לא מקבלים כי זה לא מגיע, לא ראויים לכך.
לעיתים זה בגלל שזה לא מסתדר עם התוכנית שהוא מתכנן לנו. כלומר מגיע לנו, אנו ראויים אך לא לזה. אלא למשהו הרבה הרבה יותר.
וכבר אמרו חכמים וגדולים...
הכל לטובה גם אם זה לא נראה..
תודה לך.
[ליצירה]
הדס, באתי להעיר לך על עניין החריזה אבל חן הקדים אותי (לא בצורה יפה אבל הוא ישתפר)
חן, לא הבנתי אם אתה במשבר או שמבחינתך אין אלוקים.
בטוח שאתה לא מאמין באהבה? כי יש לך רצון כזה בשיר אחר.
השיר חד מאוד, אהבתי...
תודה לך.
[ליצירה]
"כי לישועתך קיונו כל היום... ומחכים ומצפים..."
מרגישים ת'ציפיה והתקווה. שיר כנה ואמיתי.
היה נראה שהשיר יגמר באופטימיות ולא בנפילה...
מקווה שזה עוד יגיע.
תודה לך.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
כשקראתי את השיר שמעתי ברקע שיר של "שוטי הנבואה" עם מנגינה מיוחדת (כן מה שהמצלתי בפורום) זה היה שילוב מצוין! אני אוהבת את התיאורים שלך.
תודה לך.
תגובות