[ליצירה]
יפה בפשטותו
אני אומר משהו בזהירות רבה, אני מבין שאת אדם מאמין, דווקא בגלל זה הייתי מצפה שבטקסט הזה לא תכתבי "אלוקים", אלא משהו אישי יותר.
המ(ר)קיז דיו
[ליצירה]
פרידה זה תמיד דבר עצוב.
מי שלא רוצה אותך לא שווה אותך
או לא צריכה להיות איתך.
משתתפת בצערך.
כרגיל כתיבה מקסימה נוגעת ללב וכ"כ אמיתית.
תודה לך!
[ליצירה]
אני כמעט תמיד צריכה פרוש רש"י.
יש כאן משהו טוב. לא יכולה להסביר.
ולך מארי- זה נראה לי צורך בסיסי של בני אדם כל אחד ורמתו כך שזה עד דלא ידע (-:
תודה לך
[ליצירה]
שירת הים ונווה דקלים זה שני מקומות שונים. את מתכוונת מן הסתם לשירת הים.
תמונה מצוינת שבהחלט מביעה המון.
אהבתי גם את הכותרת השנייה. יש לך את זה.
תודה לך.
[ליצירה]
אין על החריזה שלך (-:
לדעתי יש כאן שני שירים.
שניהם טובים ומשובחים.
אל תמתין למחר, תנסה לעשות את היום טיפטיפה יותר טוב.
בהצלחה! מאמינה בך.
תודה לך.
תגובות