חמוד!
זה נראה כאילו שתי השורות הראשונות נפרדות מהשתיים האחרות...
אבל אפשר למצוא בשתיהן מכנה משותף...
למרות שאני מתקשה בכך... (לצאת מהוירטואלי) אני לא מתפשרת!!
מקסים,
ליתוש.
וירטואלי זה מוסג נושן באמת הוא אמיתי! ישנו קשר נכון? במה הוא פחות אמיתי? כמובן שפנים אל פנים זה יותר אבל וירטואלי זה שלב ויש בו עוצמות גדולות בגלל החשיפה הקלה.
[ליצירה]
חמוד!
זה נראה כאילו שתי השורות הראשונות נפרדות מהשתיים האחרות...
אבל אפשר למצוא בשתיהן מכנה משותף...
למרות שאני מתקשה בכך... (לצאת מהוירטואלי) אני לא מתפשרת!!
מקסים,
ליתוש.
[ליצירה]
מוסג נושן..
וירטואלי זה מוסג נושן באמת הוא אמיתי! ישנו קשר נכון? במה הוא פחות אמיתי? כמובן שפנים אל פנים זה יותר אבל וירטואלי זה שלב ויש בו עוצמות גדולות בגלל החשיפה הקלה.
[ליצירה]
בועז, רצית לומר משהו? חוצמזה הגעתי למסקנה שזה לא נכון! לא חייב לבוא משבר או טרואמה.
יש דרכים אחרות להתמודד עם מכשול/ ניסיון (כל אחד והגדרתו לקשיים בחיים).
אפשר דרך שמחה, התעלות או סתם חזרה לשגרה.
שבת שלום.
[ליצירה]
איך אני מזדהה!
כשחזרתי משירת הים הגעתי לפנות בוקר לירושלים וזה היה נראה כאלו "עולם כמנהגו נוהג" כ"כ רציתי לצרוח בתחנה מרכזית: "איך אתם מבלים נהנים ומחייכים כשכמה ק"מ מכאן מגרשים יהודים איך???"
עצוב...
תודה לך.
תגובות