[ליצירה]
הגשם מנגן על כולנו, מה? ניגוניו נעימים...
סיום מצויין, אך מעט תלוש. יכול להיות שהיה שם משהו לפני כן?
אהבתי את "עציר". מעולם לא שמעתי את המילה... ההתאמה בין הבית הראשון והשני מושלמת. צל"ש.
הבכי שלך מעורר.
תודה!
[ליצירה]
אהבה ההבנה שלך שמילים- - -
היא נותנת לך את הכוח ליצור איכות בתימצות.
היא גם נוגעת בנקודות עדינות בסרטוט מהיר.
היא זו שעלולה להכשיל אותך ( כאילו את רוצה להחזיר את המילים לאחור; את הפרפר חזרה לגולם)
[ליצירה]
במחשבה ___________ צריך טון דרמטי וקריאה מאוד מדוייקת. זה חסרון או יתרון???
ה! כתבתי פעם כמה שורות עבורך:
מקונכית לבבי צפיתי
עשנה כי כלה כליל
ומתוך עפרה היא זונקת
קולותיה אלף חליל.
נכתב פעם בעיקבות תגובותיך
[ליצירה]
אין מנוס מהתחושה שהמשורר רצה לבטא משהו עמוק ונשגב. רק חבל שלקח תמונה ריקה ומטופשת והלביש אותה בשגב קדוש ובעמקות רוחנית כמעט אכסטזציונאלית שאין בה ממש.
[ליצירה]
[ליצירה]
יפה
סתם מעניין שיש בכתיבה מתרשלת (במובן הטוב) איזו השלמה מפוייסת עם החיים. זה מתבטא בסוגריים (או השד יודע איפה) ובסלנגים.
מן הלך מחשבה שירית כזו, שנשמע כמו: ראינו את הכל -- שמענו את הכל-- ספגנו את הכל-- עכשיו לא נשאר אלא לחייך.
בזמנים אחרים אני עלול להתעצבן.
מה הזולות הזו, שיש בה יאוש מהמילים ומהשיר?
הפשטות המופרזת הזו, שמאבדת לשיר את ערכו הספרותי?
ואותו חיפוי בצורת מילים לועזיות או שמות(השד יודע מאיפה)
אלוהי השירה יודע ש-???
[ליצירה]
אם זה זכרונות ילדות אז הכתיבה יוצרת רושם מוטעה, שהמספרת כבר בתור ילדה קטנה הייתה עם מודעות אדירה. (מה, כזאת את? היית) ואם זה באמת ילדה, המחשבות שלה לא מתקבלות על דעתי. בשלב זה
"עשית ברווז" יותר מדי בלוע עם המשך המשפט, לטעמי.
[ליצירה]
התחיל טוב וקצת התפוגג לי.
הסיפור רק התחיל או ש- למשל, תספר על השקיעה בעקבות האסון בהדרגתיות ובפרוט מעניין. הייתי גם מצפה להתרחשות בסוף שתרגש יותר... (ולא מסר מעלה אבק)
עם עוד מאמץ ורצון זה יכול להיות הרבה יותר טוב.
[ליצירה]
אני דוקא אהבתי מאוד את הקצב בנקודות שהוא עוצר מועצמת תחושת האשליה המתוארת .
למרות זאת נדמה לי שיש מה ללטש במיוחד שכרובי שוב לא יסכים.
[ליצירה]