יש קטע שממש אהבתי בסרט "להתחיל מחדש" שבו צ'אק נולנד יוצר אש, ושמח על היצירה. בהרגשה כמעט אלוהית הוא צועק "אני בראתי את האש"!
הסיום עם כפל המשמעות מוצא חן בעיני!
[ליצירה]
יש קטע שממש אהבתי בסרט "להתחיל מחדש" שבו צ'אק נולנד יוצר אש, ושמח על היצירה. בהרגשה כמעט אלוהית הוא צועק "אני בראתי את האש"!
הסיום עם כפל המשמעות מוצא חן בעיני!
[ליצירה]
[ליצירה]
אני לא אמור לשתף פעולה עם שרשורים שכאלה
אבל האדם האחרון שרצח היה ג'למנטן. שרון גם הוא כזה. כל מי שאהב לפגוע מסיבות לא ברורות ממציא תרוצים.
לכתוב על כאבי מחזור( סליחו לי ) ודברים מעין אלו
זה מתאים לשרותים. השרשור הבא שם וורק שם!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אהבתי ש,העולם הבא, גם הוא בעולם
הזה. גם פה עוברים עלינו כמה וכמה גילגולים
הבובות הפכו לחלומות המעבר חריף:
לא עוד 'מיטה חלומה' אלא מבט בוגר יותר
המסוגל לקלוט גם מות. הבובות הממשיות (
והילדותיות יותר ) פינו מקומן למחוזות החלום הנשגב
והבלתי נתפס... .
ולפעמיים מתחשק פשוט לחבק איזה דובי או פילי...
[ליצירה]
חביב
זה כתוב כמו סיפור ילדים נחמד, מהסוג שגם מבוגרים יכולים להנות. לדעתי זה לא ממצה בכלל ודורש הארכה... (לכדי ספר שלם?) ההתחלה הזכירה מאוד סרט.. ההמשך היה חביב קצת הומור ו..לדעתי(אמרתי) תפתחי אותו. (לעומק ובהתרחשות עצמה)
שם- הזקנה והים? חח
לא שמתי לב לאקרוסטיכון עד שכתבת. אני חושב שהוא לא משמעותי למרות שהוא מאתגר; זה להטוט.
(נחמד שהאותיות, במקרה, מסתימות עם סיום הסיפור)
[ליצירה]
תמי לא מסכים איתך בכלל! ספקות? מי מעלה ספקות מי שלא מרגיש חלק מהעיניין ;את פנימיות הדבר. הוא מבחוץ בודק שוקל לפי שכלו והגיונו המוגבל. אבל אנחנו מאמינים באמונה שלמה אין לנו צורך בהוכחות זוהי דרך חיים!
תגובות