יש קטע שממש אהבתי בסרט "להתחיל מחדש" שבו צ'אק נולנד יוצר אש, ושמח על היצירה. בהרגשה כמעט אלוהית הוא צועק "אני בראתי את האש"!
הסיום עם כפל המשמעות מוצא חן בעיני!
[ליצירה]
יש קטע שממש אהבתי בסרט "להתחיל מחדש" שבו צ'אק נולנד יוצר אש, ושמח על היצירה. בהרגשה כמעט אלוהית הוא צועק "אני בראתי את האש"!
הסיום עם כפל המשמעות מוצא חן בעיני!
[ליצירה]
[ליצירה]
כולו להט , ואודי עשן וגחלים
הבו לי אש !הגעת לנקודת הרתיחה לשיא לכתר. קריאה שנובעת מיאוש?
זנב בוער של שועל או חתול ?
את הבערה תיקח מעם המזבח מעם המחת
מריצפת האש .את האפר מעם התפוח , של פרות קדושות נשחטות ,תחת שמיים אדומים ואויר צחיח זרה אותם על לשונך .ישרף כפי שאתה כלכך רוצה , אבל על תמות בצמא אל תכווה לנצח אל תאבד את האוביקטיביות ו הפכחון ,שללא מי טל מרוים מצננים וממתנים ,אי קימים ? נשרפים. ואל יהיו דברי אלו בענך לצנינים , לקש יבש מאוכל ,קבל את חסד המיים לצד תבערת הדין, " יקוב הדין את ההר " לצד "פוטר מיים ראשית מדון "-- ויאוש החזון .
ואז תוכל להקדיש לנטשה זאת בשלמות
במדה הנכונה ולא כצונמי ככפית הגיגית.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
מה זו אמנות
הרבה מהשירים שלך יוצאים אחרת אם אני קורא אותם בקול. ולא בכל שיר שאני קורא זה ככה.
יש בשיר הזה כל כך הרבה רגש שפיספתי בקריאות השקטות והמהירות שלי.
מישהו יכול להסביר לי איך קוראים שירים?
שהרי תמיד קריאה מסויימת יכולה לעשות שזה ישמע אחרת לגמרי מקריאה אחרת.
[ליצירה]
אז את מאשימה את עצמך?
לא הבנתי יש פה איזו סתירה: ... נגע מבלי לגעת. הוא לא שם לב שנגיעתו מרוחקת לא נוגעת באמת. (אני מפרש את זה יותר בתור מגע רוחני)
מצד שני בסוף "הקשבת לנפשי" אבל את ברחת.
אז הוא כן מקשיב, אבל מקשיב באמת, מציאותי, או
מרוחק ומה שנשאר זה המגע הפיזי, ואז ברחת.
נ.ל השורה השניה מעט צורמת לי. לא הייתי אומר לך להדחיק אותה.. אבל אולי להשאיר במגירה?
תגובות