[ליצירה]
זה מעניין לראות איך כל כך הרבה אנשים לקחו את השיר הזה למקום מאוד שונה ממה שהתכוונתי!
אבל זה כנראה יופיו של שיר...
בכל אופן, מה שאני התכוונתי היה לתאר תחושה של חיפוש חום אמיתי ועומק רגשי אצל אדם שהוא מאוד מתוק אבל גם מאוד ילדותי וחסר עומק. את התוצאה דימיתי לקפיצת ראש לבריכה רדודה. (אולי דימוי מעט חזק ודרמטי מידי, יהיו שיגידו).
ממש לרגע לא חשבתי לכיוון של ילד פגוע-מוחין אחרי תאונה בבריכה!
אבל עדיין, זה שיר, וכל אחד יכול לפרשו כטוב בעיניו!
[ליצירה]
הדס,
ביצירותייך את שבה ומקוננת על עולם שאבד. בעצם, כל יצירותייך הם קינה אחת גדולה. כאילו את חשה על בשרך את אובדן התום, הטבעיות, החיוניות, הפשטות - כאילו היה עולם כלשהו שבו הכל היה אמיתי יותר, שורשי יותר, ואנחנו עכשיו כמו חסלט - גדלים על מצע מנותק.
וזה מאוד מסקרן אותי הדס - מניין לנערה בת 17 שנולדה, בעצם, לתוך "עולם הבטון והפלדה", תחושת אובדן חריפה שכזאת? על מה את בעצם מתאבלת כל כך? או שאולי אין זה אבל אלא כמיהה, לאיזו אותנטיות שמעולם לא חווית, ולכן את מציירת אותה לעצמך ככזו שהתקיימה בעולמות אגדיים ואיננה עוד?