[ליצירה]
:)
משאיר שובל ארוך של קסם!
אהבתי!
והזדהתי מאוד!
חוץ מהשורות
" בלי אלוהים ונערה"- .
אתה יכול לכתוב ולהרגיש כל מה שתרצה אך זה נראה לי די שורה שיטחית.
סליחה, אך הרגשתי צורך לומר.
יש לי יומולדת אז אני מברכת אותך שתזכה ותפילותייך יענו במהרה.אמן.
[ליצירה]
ובנוסף.....
חחח...
אומנם,לא אהבתי את הרעיון מאחורי היצירה אבל אהבתי
את היצירה עצמה!!!
היא כתובה יפה מאוד!
אבל הייתי מעדיפה לחשוב שהיא כתובה על הפילוג בעם למשל.
[ליצירה]
לא פעם שמעתי גדולים ממני שמיעצים לי לקרוא ולחשוב על כל דבר פעמים או שלוש לפני שאני מגיעה למסקנות.
תודה!
גרמת לחיזוק דבריהם.
בקריאה ראשונה,תהיתי למי מופנה השיר,
רק בפעם השניה הבנתי...
רעיון מקסים והביצוע יותר!
גם אני מצטרפת לבקשתך מהקב"ה,
לצערי גם בזה יש לי עוד מה לתקן.
[ליצירה]
מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מוקסמת מסגנון הכתיבה!
זוכרת שאמרתי לך שאני פחות אוהבת מילים פשוטות.
אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי כשאמרתי את זה?!?
את עושה את זה בצורה מעלפת!
סליחה.
איזה תום לב, לחשוב על יצירה כזו...
כל כך אמיתי.......... שאפשר לבכות.
עוטף בתוכו תחושת מוות. (משום מה)
[ליצירה]
מקסים!
אכן... דו שיח פנימי מתמשך...
מזדהה!
(מחשבות שעלו בעקבות...השיר)
תוהה אם יש לכך.. סוף.
אך לא! אין סוף.. הנשמה היא תמיד מחפשת.. דורשת.. מתפרצת..
גואשת.. מחפשת תשובה.
פעם ביקשתי להתנער מהירידות והעליות הרוחניות המפתיעות .. מהחיפוש המתמיד.. מהפכפכות... מידיעת האמת והשלמות אך מצד שני הריחוק הכ"כ גדול מהם..
להפסיק להיות בעלת האופי המתנדנד..
אך זה הדבר הוא גם המביא אותי לשיאים רוחניים... לרגעים של התקרבות אמיתית לאין סוף... לתפילה עצומה.. ושמחה אדירה... לאמונה ואהבה גדולה לה' יתברך.. לעוצמות גדולות..
רגעים שלאופי הקבוע אין...
אז.. אם זאת ההקרבה..
אני משלימה עם עצמי..
ובוחרת בקושי גדול לחיות בדרישת השלמות המתמשכת..בדו שיח המתמשך..
[ליצירה]
שלום לתמימות!
יהיו כאלה "שיהרגו" אותי ( המושגים האלה די עדינים בתקופתנו, אבל בכל זאת) על מה שאני מתכוונת לומר עכשיו.
אבל זאת דעתי ואמונתי אז, סליחה לכל האלה...
די מצחיק אותי לחשוב שיש עוד אנשים שחושבים שאפשר עוד לפתור את הבעיה עם הפלשתינים בדרכי שלום, והסכמים.
נראה לי די תמים, ולא מובן.
מה גורם לכם/להם לחשוב שזה אכן אפשרי?