[ליצירה]
יוצרי צורה יקרים!
יש צורה ויש צורה להגיב... (יש גם ביקורת בונה)
אומנם כל אחד וצורתו
ואנו בכל זאת בצורה
אבל למרות זאת
השתדלו לא להגיב בלי צורה!
לא מתימרת להיות סנגורית רק יותר אכפתית.
[ליצירה]
אדון רודף השלום...
ועלייך יש לומר.......
"אוהב שלום ורודף שלום"
שמתי לב שכבר שתי יצירות שלך עוסקות בנושא שלום.
יפה יפה, שבאמת, תזכה!
אדון ירושלמי רודף השלום- אהבתי מאוד את הכתיבה ואת היצירה, הפעם לשמחתי גם את הרעיון מאחורי היצירה.
חג שמח לכולם...
[ליצירה]
עודח'ת.
מעריצה את הכתיבה שלך!
את מה שאתה, איזה רמה רוחנית...
שנזכה...
אהבתי את סגנון השיר הזה, תמוה.
אבל לא נדמה לי שהבנתי?!?
גם לאחר התגובה שלך לשאלה הדומה.
אשמח לקבל הסבר.
[ליצירה]
:)
משאיר שובל ארוך של קסם!
אהבתי!
והזדהתי מאוד!
חוץ מהשורות
" בלי אלוהים ונערה"- .
אתה יכול לכתוב ולהרגיש כל מה שתרצה אך זה נראה לי די שורה שיטחית.
סליחה, אך הרגשתי צורך לומר.
יש לי יומולדת אז אני מברכת אותך שתזכה ותפילותייך יענו במהרה.אמן.
[ליצירה]
לא פעם שמעתי גדולים ממני שמיעצים לי לקרוא ולחשוב על כל דבר פעמים או שלוש לפני שאני מגיעה למסקנות.
תודה!
גרמת לחיזוק דבריהם.
בקריאה ראשונה,תהיתי למי מופנה השיר,
רק בפעם השניה הבנתי...
רעיון מקסים והביצוע יותר!
גם אני מצטרפת לבקשתך מהקב"ה,
לצערי גם בזה יש לי עוד מה לתקן.