אתה שר נחמד, אך, אני כל כך לא אוהב שעושים את זה לשירים יפים.
הפעם, אני מסכים עם מאיר.
אתה שר את זה מהר מדי.
זהו שיר נשמה, זהו שיר עצוב. המקצב החדש שלך הוא אולי מקורי, אך לא מתאים.
(עזוב, זה לא אישי נגדך, אתה לא יודע איך אני מתחרפן מבוסקאליה ודומיה כמו כוכב נולד שהורסים כל חלקה טובה בקלאסיקה הישראלית).
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אוי
אתה שר נחמד, אך, אני כל כך לא אוהב שעושים את זה לשירים יפים.
הפעם, אני מסכים עם מאיר.
אתה שר את זה מהר מדי.
זהו שיר נשמה, זהו שיר עצוב. המקצב החדש שלך הוא אולי מקורי, אך לא מתאים.
(עזוב, זה לא אישי נגדך, אתה לא יודע איך אני מתחרפן מבוסקאליה ודומיה כמו כוכב נולד שהורסים כל חלקה טובה בקלאסיקה הישראלית).
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
הרמב"ם כבר כתב שהנביאים היו צריכים לפתור משלים. אז עדיין לא סיימתי בית ספר לנבואה. אבל הרבה פנים לי יש, לפעמים אני חושש ממה?
ואולי השיר אינו שיר אלא...
מסר מוצפן
אני חושב שמסרים מוצפנים שייכים לצבא.
יפה...
[ליצירה]
תגובה
השם של השיר אכן אירוני ומעביר מסר שלדעתי משמעו, אני טועה בהרגשה שלי עם המציאות או אני טועה עם הרגשות שלי, אבל אני מעריך נכון את המציאות.
נשמע כמו דיאלוג בין שני אוהבים שנפרדו ללא סיבה מוצדקת. אולי אני טועה.
בכל מקרה השיר מעביר את התחושות בצורה יפה.
יפה:-)
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
הכוונה במילה 'נדפק', נושא בעול אשתו החדשה, שלא רצה לקחת, רק לנצל אותה מינית. צריך לזכור שבתקופה ההיא הבעל היה המפרנס היחיד.
כמוכן סביר להניח שדינה אכן אהבה את שכם, שכן היא אינה מתלוננת, בניגוד לסיפור של אמנון ותמר, בו רואים איך תמר שבורה ממקרה התקיפה.
כמוכן הכתוב מציין כי שכם דיבר אל לב הנערה. נראה כי הדבר היה דו צדדי, בסופו של דבר.
חג שמח
תגובות