[ליצירה]
איתמר
שקלתי לשנות את הסוף אבל לא עשיתי זאת מכיון
שאני לא רוצה לעסוק בתרחיש מה בדיוק יקרה בפינוי כי אני לא חושב שצריך לעסוק בזה,המלחמה היחידה שלנו היא בפלסטינים
[ליצירה]
שיחקתם לידיו
חשבתם אולי שאותו פלוני אלמוני עשה זאת בכוונה ע"מ לעורר פרובוקציה,זה משעשע,מי לא היה רוצה שיתייחסו לדבריו..אני במקום הנשים הייתי שותק,זה כואב עשרות מונים כשלא מתייחסים אליך.
[ליצירה]
דווקא במשטר
החומינסטי הייתה סתימת פיות,ודווקא בן לאדן מנסה לפגוע במטרות הישראליות בעולם,ופאשיזם הינה לוחמנות,אני בסך הכל רוצה למנוע את המלחמה הבאה
אתה ושכמותך הם המקדמים אותה
תגובות