משום מה המחשבה הראשונה שלי הייתה שענן יורד מטה, כמו קרן -אור לעבר הפסל.. ורק אז הבנתי שאולי זו מזרקה פשוטה מאחוריו. בכל אופן, מעניין (למרות שחסר אור). העצים נראים ממש כמו ציור..
ערוגה, תיזהרי, אני יודע איפה את גרה... התודה מאלדר היא על שהצעתי לו שם לתמונה... :)
בטלפון נאמר לי שרואים כאילו מזרקה יוצאת מהדוב ולכן...
אבל עכשיו אני רואה את התמונה וזה נראה כאילו חייזרים עוד רגע שואבים אותו עם קרן לחללית שלהם.
ועדיין, התמונה חבל"זית! שקויעח ושבת שלום!
זה יותר נראה כאילו איזו קרן אור מגיעה מהשמיים ולא כמו מים שפורצים מתוך דוביתן...
בכל מקרה, הנוף משגע, כל הירוק הזה.... מקסים.
איזה כיף לך שהגעת למקומות שכאלה...
[ליצירה]
משום מה המחשבה הראשונה שלי הייתה שענן יורד מטה, כמו קרן -אור לעבר הפסל.. ורק אז הבנתי שאולי זו מזרקה פשוטה מאחוריו. בכל אופן, מעניין (למרות שחסר אור). העצים נראים ממש כמו ציור..
[ליצירה]
.
ערוגה, תיזהרי, אני יודע איפה את גרה... התודה מאלדר היא על שהצעתי לו שם לתמונה... :)
בטלפון נאמר לי שרואים כאילו מזרקה יוצאת מהדוב ולכן...
אבל עכשיו אני רואה את התמונה וזה נראה כאילו חייזרים עוד רגע שואבים אותו עם קרן לחללית שלהם.
ועדיין, התמונה חבל"זית! שקויעח ושבת שלום!
[ליצירה]
זה יותר נראה כאילו איזו קרן אור מגיעה מהשמיים ולא כמו מים שפורצים מתוך דוביתן...
בכל מקרה, הנוף משגע, כל הירוק הזה.... מקסים.
איזה כיף לך שהגעת למקומות שכאלה...
[ליצירה]
תמיד בשמחה, ובקרוב אצלך
כמובן רק מה שאת רוצה שיהיה בקרוב אצלך מבין הדברים כשאני אומר מזל טוב ואז אומרים בקרוב אצלך אני לוקח את זה לכיוון של בקרוב אצלך מזל טוב ואז זה יכול להיות לעבור משהו להתקבל למשהו לסיים משהו או שמישהו קרוב מגיע לו מזל טוב ואז זה גם מופנה אליי- אפשר לשחק עם זה
[ליצירה]
ממש הצלחת להכניס אותנו לתחושה שהיתה בימי החורבן אני אישית הייתי מסיים במשהו אופטימי כמו "וכעבור 70 שנה..." אולי זה גם היה נותן לנו אופטימיות של כעבור אלפיים שנה
[ליצירה]
קראתי את היצירה כל כך הרבה פעמים החל מלפני כל כך הרבה זמן שדי מגיע שאני אגיב מדובר פה באחת היצירות של אחד היוצרים היותר טובים שיש בכללית בכלל ובצורה בפרט (ממזי מקווה שלא החנפתי יותר מדי- מת עליך [בשאיפה שלא])
תגובות