אם תסתכלו מקרוב תוכלו להבחין כי זו נורה.. מצאתי אותה שקועה בחול ולא יכולתי להזיז אותה לצורך הצילום-בימוי מלאכותי של תמונה נוגד את עקרונותיי. הרעיון הוא שהיא נראית דולקת ממש, למרות שזו רק השתקפות השמש. לפחות ניסיתי.. :-)
נהדר!! אחת התמונות הטובות שראיתי.
דווקא חשבתי שזו גולה השקועה בחול, אבל גם נורה זה נחמד. [זה לא כל כך נראה לי כמו נורה דולקת, יותר אוהבת את הקטע הויזואלי, לא הרעיוני].
חושבת שהיה עדיף בצבע.
נהדר, בכולופן.
תמונה מעולה.
עוד לפני שקראתי את ההסבר שלך חשבתי בדיוק את זה. המשחק הזה של נורה מוארת, אבל מה שמאיר אותה זה האור המנוגד לה בדרך כלל, הטיבעי- השמש, עשה לי את זה.
חוצמיזה- לא ראיתי את התמונה בצבע, אבל נדמה לי שאני מסכימה עם שחף.
[ליצירה]
אם תסתכלו מקרוב תוכלו להבחין כי זו נורה.. מצאתי אותה שקועה בחול ולא יכולתי להזיז אותה לצורך הצילום-בימוי מלאכותי של תמונה נוגד את עקרונותיי. הרעיון הוא שהיא נראית דולקת ממש, למרות שזו רק השתקפות השמש. לפחות ניסיתי.. :-)
[ליצירה]
נהדר!! אחת התמונות הטובות שראיתי.
דווקא חשבתי שזו גולה השקועה בחול, אבל גם נורה זה נחמד. [זה לא כל כך נראה לי כמו נורה דולקת, יותר אוהבת את הקטע הויזואלי, לא הרעיוני].
חושבת שהיה עדיף בצבע.
נהדר, בכולופן.
[ליצירה]
תמונה מעולה.
עוד לפני שקראתי את ההסבר שלך חשבתי בדיוק את זה. המשחק הזה של נורה מוארת, אבל מה שמאיר אותה זה האור המנוגד לה בדרך כלל, הטיבעי- השמש, עשה לי את זה.
חוצמיזה- לא ראיתי את התמונה בצבע, אבל נדמה לי שאני מסכימה עם שחף.
[ליצירה]
<מנערת אבק מעל דף היוצר שלי..>
אני איתך באמירה. החוסר בצנזורה באתר גרם לקליקה איכותית להפוך למועדון "כל-היודע-לומר-חרוז-תפוז". יכולה להעיד על עצמי שזו הסיבה שהפסקתי להתארח כאן.
[ליצירה]
בצחוק, יקירה! זו תמונה יפה לכשעצמה. (פעם ניהלנו דיון בהקשר לאיזו יצירה על האם בימוי של תמונה גורע מאיכותה או מהאומנות שבה. ואולי אני מתבלבלת וזה היה לפני זמנך.. ).
[ליצירה]
.."וואו,מדהים,משגע!" (והמבין יבין)
באמת תמונה מושלמת לטעמי, אמירה חדה וברורה, פוקוס שמדגיש,ולמרות שלא התכוונת-יש שילוב של כחול וכתום, מה שיוצר פרדוקס משעשע.
ברוך הבא בצל קורתנו!
תגובות