אולי אני כתובה בשפה אחרת,
אולי בגלל זה את סודותיי אני שומרת,
את מה שליבי צופן לא תדע,
עד שלא תלמד אותי- את כל האגדה.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
מזמן לא כתבתי תגובה...
אז כמו שאומרים אחרי זמן רב-
אתה הראשון שלי ;-]
נ.ב.
יש לי שם מתאים שעומד על קצה הלשון אבל אני לא מצליחה להוציא אותו..... סוריי.
בכל מקרה אהבתי את השיר הזה.
[ליצירה]
אנשי צורה, שימו לב לשתי היצירות שהתפרסמו בסמיכות מוזרה- "קריאת מחשבות" ו"סימני קריאה". (לא הכותרות, היצירות עצמן.)
אני טוען לקונספירציה.
ממזר חמיש.
[ליצירה]
אולי אני כתובה בשפה אחרת,
אולי בגלל זה את סודותיי אני שומרת,
את מה שליבי צופן לא תדע,
עד שלא תלמד אותי- את כל האגדה.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
מזמן לא כתבתי תגובה...
אז כמו שאומרים אחרי זמן רב-
אתה הראשון שלי ;-]
נ.ב.
יש לי שם מתאים שעומד על קצה הלשון אבל אני לא מצליחה להוציא אותו..... סוריי.
בכל מקרה אהבתי את השיר הזה.
[ליצירה]
שיר מעולה אך נראה כי אתה כותב כתיבה אסוציאטיבית בלי לחשוב. זה טוב בשיר זה כי הכותב לא ממש צלול, בזכות חברו הטוב ג'ק, אך עדיין יש צורך בפיסוק (ולדעתי בעריכה קלה).
תגובות