אולי אני כתובה בשפה אחרת,
אולי בגלל זה את סודותיי אני שומרת,
את מה שליבי צופן לא תדע,
עד שלא תלמד אותי- את כל האגדה.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
מזמן לא כתבתי תגובה...
אז כמו שאומרים אחרי זמן רב-
אתה הראשון שלי ;-]
נ.ב.
יש לי שם מתאים שעומד על קצה הלשון אבל אני לא מצליחה להוציא אותו..... סוריי.
בכל מקרה אהבתי את השיר הזה.
[ליצירה]
אנשי צורה, שימו לב לשתי היצירות שהתפרסמו בסמיכות מוזרה- "קריאת מחשבות" ו"סימני קריאה". (לא הכותרות, היצירות עצמן.)
אני טוען לקונספירציה.
ממזר חמיש.
[ליצירה]
אולי אני כתובה בשפה אחרת,
אולי בגלל זה את סודותיי אני שומרת,
את מה שליבי צופן לא תדע,
עד שלא תלמד אותי- את כל האגדה.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
מזמן לא כתבתי תגובה...
אז כמו שאומרים אחרי זמן רב-
אתה הראשון שלי ;-]
נ.ב.
יש לי שם מתאים שעומד על קצה הלשון אבל אני לא מצליחה להוציא אותו..... סוריי.
בכל מקרה אהבתי את השיר הזה.
[ליצירה]
פעמיים "נשכב" ונותן הרגשה של "נונסנס". לכן:
מצא את המילים אם ברצונך ברצינות ואם לאו- לאו. נחייך.
בואי נצא לשדות הפרוסים
נשכב, נצפה בשמיים כחולים
נדבר אהבה, נחבר מילים
בחלום שנתנו צפים מאוחדים
גלינג גלינג (שעון מעורר)
מתיר אסורים.
[ליצירה]
שכבה שניה, מעיני, שכבה שניה ושלישית ואם לא עוזר- גרדי חזק חזק הכל, שפשפי עד שתגיעי לבשר ואז, כשתגיעי לשלד התחילי מחדש. בעצם, אולי כבר מאוחר מידי? אף פעם לא מאוחר מידי.
[ליצירה]
שיריי פשטו מדיהם
מילותיי* סרבו לכל פקודת התייצבות *ממליץ להוריד
אנרכיה וכאוס* שלטו במשפטיי *הכאוס מובן
נקודות,
התעופפו לכל עבר
קוטעות* כוונות "התעופפו"- בעבר, קוטעות- בהווה
משמעות.
* *ממליץ על שורה רווח
נחתכת *וונעלמת אני מניח שזו טעות
בין מילים
כל שורה *ארכה *שוב, ערבוב הווה ועבר
כנצח
ואני-
נאלמתי דום
נוכח מרד
השירים.* סיום מוצלח.
ואולי כך יראה:
שיריי פשטו מדיהם
סרבו לכל פקודת התייצבות.
כאוס שלט במשפטיי
נקודות (.....)
התעופפו לכל עבר
קטעו כוונות ומשמעות.
נחתכת ונעלמת
בין המילים
כל שורה אורכת
כנצח
ואני-
נאלמת דום
נוכח מרד
השירים.
סיכום: תחליטי על סידורי הווה- עבר ושימי לב לנק' שציינתי.
שלך, בהערכה,
את יודעת מי...
תגובות