צר לי אני אני לא ראיתי כאן שום דבר חזק או עוצמתי אלא רק משפט מלאה שנאה בשורה האחרונה, זאת שבסוגריים. לא יודע מה רצית לומר באמת, אבל פער הדורות עליו את מדברת הוא פער הבורות של דעות אנשים ובזה לא נגעת ובכך פוספסה המטרה.
חן
מקסים.
לא מסכים עם אף מילה שכתב "חן לב" בתגובתו.
מה שיפה כאן בעיני, זה שהמשפט כשלעצמו הוא סתמי, ורק כאשר מצרפים אליו את המשפט שבסוגריים, פתאום, בבת אחת, הוא מתמלא במשמעות טעונה שעולמות שלמים וכל כך שונים זה מזה - תלויים בה.
חכמת חיים.
אהדתי.
תודה רבה.
נראה לי שהאמא הזו והאמא שלמעלה הן אותה אחת. רק שזו שלך לא מודעת לאמירה שלה.
אפשר להגיד את זה כך - ברח מלבנון ותמות בעד ארצנו אח"כ, בכפליים...
אבל בתכל'ס, מה, כל קשה לכם עם המשפט הזה? אני בטוח שמעורבת בו רוח שטות קלה..
בכל מקרה , אהבתי
אני רואה שהסכמה מבחינה פוליטית אין בנינו,
אבל הטקסט שלך הוא חזק ביותר.
אני לא יכולה לומר ששינית את דעתי הפוליטית (בכל זאת, דעה שנבנית כבר 17 שנה) אבל עשית לי משהו.
[ליצירה]
שמאל או ימין
צר לי אני אני לא ראיתי כאן שום דבר חזק או עוצמתי אלא רק משפט מלאה שנאה בשורה האחרונה, זאת שבסוגריים. לא יודע מה רצית לומר באמת, אבל פער הדורות עליו את מדברת הוא פער הבורות של דעות אנשים ובזה לא נגעת ובכך פוספסה המטרה.
חן
[ליצירה]
מקסים.
לא מסכים עם אף מילה שכתב "חן לב" בתגובתו.
מה שיפה כאן בעיני, זה שהמשפט כשלעצמו הוא סתמי, ורק כאשר מצרפים אליו את המשפט שבסוגריים, פתאום, בבת אחת, הוא מתמלא במשמעות טעונה שעולמות שלמים וכל כך שונים זה מזה - תלויים בה.
חכמת חיים.
אהדתי.
תודה רבה.
[ליצירה]
"ישנה התהוות בין יקום לגורל"-יופי של שורה, ויופי של שיר. רק כמה דברים לא ברורים לי:
הוא מגיע לעיתו/לאיטו?
עננים קצת כודרים/קודרים?
זורק את חיצי השעמום למטרות.. פעמים פוגעים-ולא פוגעות, כי הנושא הוא החיצים.
וכל הטעויות לכאורה האלו, יכולות להיות גם מכוונות ובעלות משמעות אחרת, האר את עינינו לכוונתך:-)
[ליצירה]
אתה מתקרב, אבל לא :-) .דימוי הקורבן בא להביע נכונות להתמסרות טוטאלית. קורבן מביהמ"ק, טהור, ולא במובן הפוסט-מודרני של המושג כ"אומלל ומסכן". ההתמסרות הזו מובילה להתקדמות, עלייה:"עולה לה'".
ועוד- אני מבחינה בין 2 סוגי אמונה. הראשונה: "בבוקר חסדך"-האופפת-הכללית. ואילו השנייה: "אמונתך בלילות"-הקונקרטית-עצמות פריכות כאוסף של פרטים.
אלוקים לא מעניש אלא מעניק, כמחווה לטוב לי, הזדמנות להתנסות בסוג השני.
[ליצירה]
החשיפה לשמש היא במובן כפול- החמרה של ה"מחלה" (הרי שהייה ממושכת בשמש גורמת לסרטן), ובמובן הקיטשי יותר של "להראות את האור"-הדרך הנכונה..
ו..תודה :-)
תגובות