[ליצירה]
אני נחשפתי ליצירה זאת של אוגואוסטו
שנכתבה אגב בחודשים האחרונים של חייו
-----------------------------------------------
נתנאל חביבי הגדלת לעשות בכך שחידשת בנקודת מבטך המופלאה
את הדיון האין סופי אודות משמעות יופי ואלוהות.
והסיום שלא כמו בשירו של אוגואוסטו נותן בשלות
מחשבתית נועזת אל היופי שברגע והקיום השברירי
של האדם כאוביקט מטפורי חמקמק.
לחכך ידיים בהנאה ולקנא!!!!!
[ליצירה]
בינות גלים
מצולות ים חיים ...
גולו גל אל החוף כי זהו שיר של מים רבים
הגורו של הכתיבה המודרנית חוזר ליכתוב....
שלום לך .. מפרזל מילים ומשברם זאת בזאת
כרוב חמוץ מצדיע לך (אני)
[ליצירה]
ואני הייתי רץ שם לפחות פעם בשבוע...
עולם קטן,.
שיר מקסים עם ניחוך של גשם בשבירת בצורת.
היה שווה לחכות
ועדיין
איפה הייתה עד עכשיו? (-:
אהבתי...
[ליצירה]
ולי אין סיכוי מולך...
גבר כרפסים שכמותך
ואין לי אלה להיתרפס לפניך
במילמולים נוגים להישתטח על קיברי קדמונים ענקיים
כגון שימברוסקה אלתרמן ורחל (המשוררת)
וליחל למילים הזורמות בקלילות המתקרבת לשיפעת מילותיך.
ועוד כהנה וכהנה תישבחות צחורות
על פאר יצירתך האחרונה
שלא נופלת מהאחרות, ולו בקצה הנימה.
חזק ואמץ ....
תגובות