[ליצירה]
אני שונא אנשים שמוציאים סטיגמות על קבוצות שלמות. חלק מהדברים נכונים על חלקים נרחבים של האוכלוסיה ולא רק ב"דוסילנד" אבל יש בהחלט דברים שראוי לסלוד מהם, מה שאת עשית למשל..
[ליצירה]
מבצע סבתא נחלאווים זה לא דרעק, זה פשוט פאזה שעוברת עם הזמן. ודרך אגב הקצ' היותר גדול של הסיפור הוא שהוא אמיתי.
ממזר פרחים בתור אחד שהיה בנח"ל עם מ"מ גולנצ'יק זה לא צריך להיות בעיה.
תגובות