[ליצירה]
השיר מדבר
על צפונות שבלב
כמעט כלום לא חסר
רק פה יש כאב
לא גדול, מסתבר
אבל אותי הוא סוחב
בשגרת יום הקודר
שוב למטה שואב
אך ת'תגובה אקצר
ואגיע ללב
שאת אדם שובר
כשהוא לא אוהב -
לחיים צריך חבר
דואג, מפנק וחושב
[ליצירה]
איזה שיר פסימי. היחסים נגמרו, אל תקימי. השגרה חדרה, אהבה נמוגה, לא רק חמה נפלה, גם נפש המשורר בקרבו נַבְלַה. אל שאול תחתיות, אהבה בצינוק, אולי בבוקר, אולי, במקום רגבים, תשובי אַת את שלך לינוק.
[ליצירה]
תמי יקרה, שכחתי לציין, בקשתך לתקווה, אמלא ברוב חן, לא אגיש לך שדה, של ורדי השעה, כי אם פרח יחיד, שצורתו הכי נאה, ורד יחיד עם חיוך משגע, שמרוב חיים עומד הוא להתפקע.
תגובות