[ליצירה]
ערגת העבר / התרפקות האתמול / כל-כך הרבה רציתי / ולא העזתי לשאול. / אין בליבי דבר / מלבד הגעגוע / אנצור זאת תמיד / עם זכרון האירוע.
עוד שיר נפלא שלך ! תראי למה גרמת לי, לפרץ יצירתי משלי...
תשני את שמך לציידת רגשות (-:
[ליצירה]
נגעת בהתלבטות גדולה שלי בכל שיר. הכותרת.
האם לתת כותרת ברורה כמו פה, וכך אדע שיודעים על מה השיר מדבר, או לתת כותרת מעורפלת שהקוראים ינחשו.
לפעמים רצוי להבהיר דברים, לפעמים רצוי להסתיר כוונות (אם מסיבות אישיות, אם לאתגר את הקוראים).
ולפעמים השיר פשוט גלוי מדי או לא-מובן מדי בכותרת.
בכל מקרה, תודה.
[ליצירה]
חבל שנגמר הדבר ביניכם בצורה הזו.
אגב, אני חלוק על סיווג המכתם כ"שיר", בגלל אופי הכתיבה שלך עם כל הנקודות, ומשפטים ארוכים (אמנם משולבים בחרוזים).
אולי קטע?
אולי השיר הזה הוא הספד?
תגובות