רן אדום החזה הקטן
בסמוך לעזרת הנשים
בבית הכנסת הישן
שבת פרשת משפטים
והאדום בשירה לוהטת
בשעת הבוקר העומד
ועמו שמש רוטטת
שלאחר הגשם היורד
ואשה קטנה בעזרה
שמעה את השירה
ומחתה דמעת אזכרה
מבין עינה
אל סידורה
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
שיר נע בין תחנות חיים ותחנות זמן, ואחריתו סוד:
בית ראשון-עת השעה האובדת
בית שני-דמות המביטה במראה
בית שלישי -על החוף הדומם שם וכאן
בית אחרון -בקודש המצרף נשמה וסוד
[ליצירה]
[ליצירה]
---
מספיק לראות את שתי עצרות העם שהתקיימו בשבוע שעבר:
האחת בירושלים לאחר טבח נוסעי האוטובוס
השנייה בעזה לאחר חיסול מרצח החמאס:
זו בירושלים הייתה עצרת תפילה שקטה ומופתית, לא נשמעו קריאות הזויות, הקהל התפזר בשקט, הייתה קריאה לחשבון נפש.
זו שבעזה הייתה עצרת השתוללות, יריות באוויר, מילות רצח, מילות נקמה, מבלי מילה אחת של חשבון נפש עצמי או קולקטיבי.
פשוט:
אלו הן שתי תרבויות שונות לחלוטין
[ליצירה]
מאמר מעניין. יש בו הרבה סילופים ואי דיוקים כראוי לאדם שמחזיק בדעה הרואה את העולם בראיית שחור ולבן.
לגבי סטלין- הטיהורים של אנשי הצבא האדום היו טרגדיה מכיוון שעם פלישת גרמניה לרוסיה במבצע ברברוסה הורגש החסירון באנשי צבא מעולים וחדלונו של סטלין הרודן האכזר נחשף לעין כל. אין מה לומר כי סטלין היה כח מכריע במיגורה של החיה הנאצית הנוראית ובלעדי כוחו הרודני שכלל בין השאר הטלת מאות אלפי חיילים רוסיים לחזית כבשר תותחים, לא היינו מצליחים למגר את החיה הנאצית המשתוללת.
סדאם חוסיין לא היה סוכן אמריקאי, עלייתו לשלטון הייתה כנראה בברכת האמריקאים, הם כמובן "אכלו"את עצמם על כך כמו שאכלו את עצמם על כך שבין לאדן שהיה סוכן שלהם הפך עורו כנגדם וכמו שג'ימי קארטר מצטער על כך שהתערב בפוליטיקה של השאח הפרסי ובכך סייע רבות להעלות לשלטון את שלטון ההאייתולות של חומייני ושות'