[ליצירה]
וואי וואי! תודה רבה על הביקורת. אכן- הטעות תוקנה. על אף שהאפשרות של "העלם" עלתה אף היא בראשי.
ובכן:
פיסול אלים= יצירה נעלה עם דיוק רב ועוצמה המתבטאת במתאר וקוי גוף היצירה.
בנוסף, אלים= השתעבדות= עבודה זרה. ומכאן, עניין למחשבה.
פס. היפוך אותיתו סף. כלומר, לפני, לפני הפתח.
תזכורת ולא זיכרון כי פשוט לט מדובר כאן באחד.
חוצמיזה- תמשיכי לשגע!! זה תורם לך לי ו-להם.
כל טוב!
למה ציור חוגלות? נראה אם תצליחי לנחש
[ליצירה]
ירושלמי. אני אוהב את הרעין אבל אני מאמין שאפשר למצותו באומנות האחרת. כלומר, השירה. אחרת. אחרת איך יהיה מעניין? כתבה או חלק ממנה. לכן- השיפור בהעברה. ואולי זה רק אצלי.
תגובות