לא חשבתי על זה אבל אכן יש בזה משהו מסתורי.
ולשאלתך-זה לא היה בכוונה...אבל אני שמחה שזה יצר את הרושם הזה לבסוף, זה הוסיף לתמונה מימד אחר לגמרי. שמחה שאהבת.
[ליצירה]
לא חשבתי על זה אבל אכן יש בזה משהו מסתורי.
ולשאלתך-זה לא היה בכוונה...אבל אני שמחה שזה יצר את הרושם הזה לבסוף, זה הוסיף לתמונה מימד אחר לגמרי. שמחה שאהבת.
[ליצירה]
מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
אכן מקסים.....מעלה חיוך על הפנים....רגעי ההתבודדות הקסומים האלה לרוב חולפים להם על פנינו ואנו לא מספיקים להעריכם כיאות..וחבל.
תודה שהארת אותם באור כה יפה.
[ליצירה]
אני ממש אהבתי, כאחת שלומדת כימיה בשנתה האחרונה בתיכון אני מבינה בדיוק על מה אתה מדבר!
אני לא יכולה לספור את הפעמים שחשבתי לקפוץ מחלון הכיתה או לעשות משהו רק כדי שיעיפו אותי החוצה בשעה 3 בצהריים בה למדנו על פולימרים.
בכל מקרה- קליל משעשע ומעלה הזדהות.
תודה!
[ליצירה]
שיר יפה מאוד. מבטא כאב ועם זאת הצלחה וריפוי עצמי.
הליכה בדרך משלך, פתיחה בחיים משלך.....אכן הראית לזה שפגע בך-שאת מסוגלת, ואני משערת שזו הייתה מטרתך.
הלוואי וכולנו היינו מסוגלים למשיך הלאה כמוך.
תמשיכי בדרכך....ואל תתני לאף אחד לשבור אותך שוב.
תודה!
תגובות