לא חשבתי על זה אבל אכן יש בזה משהו מסתורי.
ולשאלתך-זה לא היה בכוונה...אבל אני שמחה שזה יצר את הרושם הזה לבסוף, זה הוסיף לתמונה מימד אחר לגמרי. שמחה שאהבת.
[ליצירה]
לא חשבתי על זה אבל אכן יש בזה משהו מסתורי.
ולשאלתך-זה לא היה בכוונה...אבל אני שמחה שזה יצר את הרושם הזה לבסוף, זה הוסיף לתמונה מימד אחר לגמרי. שמחה שאהבת.
[ליצירה]
מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
וואוו...שיר מדהים...ואני כל כך מזדהה....
תמיד אבל תמיד יש את אלה שעומדים מהצד ומניחים שמישהו מפונק...לא רוצה להתמודד עם המציאות...הם לא עוצרים לרגע לחשוב שאולי הוא לא יכול להתמודד איתה-כי אין לו את האמצעים....
כי העולם אטום.
תודה רבה. אהדתי.
[ליצירה]
לא חשבתי על זה אבל אכן יש בזה משהו מסתורי.
ולשאלתך-זה לא היה בכוונה...אבל אני שמחה שזה יצר את הרושם הזה לבסוף, זה הוסיף לתמונה מימד אחר לגמרי. שמחה שאהבת.
[ליצירה]
אליק, כשכתבתי "מהזה כבר משנה" לא התכוונתי מה האהבה כבר משנה....לא התכוונתי ל" מה זה משנה אם יש אותה או אין, זה אותו דבר" ...כלל וכלל לא, להיפך, אני יודעת מה היא טומנת בחובה ועל כן אני כל כך מעריצה אותה, כוונתי הייתה שאם אתה כבר ממילא נמשל על ידי האהבה והרצון לאהבה, ואתה כבר בכל מקרה אבוד, אז אם תחווה אהבה ותפגע ממנה גם אז תהיה אבוד, אז ככה או ככה אתה אבוד...לכן זה כבר לא משנה. רק רציתי להבהיר את העניין.
[ליצירה]
שיר מקסים. מאוד הזדהיתי עם החלק האחרון.
רגשי חרטה הם באמת הכי נוראיים שיש...והמתכון לחיים טובים הוא אכן להישאר שלמים עם כל בחירה.
מוטו מקסים לחיים....תודה רבה.
[ליצירה]
האמת, שחוץ מהכותרת של השיר אני לא רואה שום דמיון בין השניים....אז אני נאלצת לבחור בתשובה השנייה של הצירוף מקרים....כך או כך זה שיר מקסים של היהודים:)
תגובות