[ליצירה]
מקק לפני שאתה קורא לאנשים אהבלים סתכל על עצמך. דיון מתחיל בשש בערב יש נאום ארוך של פרנץ שמידט ואז יוצאים להפסקת צהריים? מה נסגר?
אולי אם זה היה בנורווגיה הייתי מבין, שם אין להם תחושה של זמן בקיץ השמש תמיד זורחת.
[ליצירה]
אני אישית( לצערי או שלא עוד לא החלטתי) לא יצא לי להיות בפינוי עצמו אבל הכמות שבכיתי בזמן הזה היה רב ואת העברת את התחושות בצורה טובה.
מאיר, גם אתה נראה לי צריך ללמוד מאותם אנשים שהזכרת, מה אתה במדינת פלסטין הכבושה ואני אפילו ראיתיך באיליה קפיטולינה.
[ליצירה]
תיאור הרגשתו של אלישע בן אבויע לא הושמה במילים טובות יותר אך בכל זאת הייתי מחפש כותרת לקטע אפילו "כעלה נידף" שזה ספר שנכתב עליו יכל להספיק או "אחר"
תגובות