חיים שלום לך!
אני בטוח שהיית ושגם הבנת את הכוונה בשם של היצירה.
בנוגע לציור הצילום כבר דהה והתמונה נראית מתה
ללא עוצמות משודרות לעין אולם הרעיון נשמר!
הציור הינו קולז' בגודל של מטר שלושים ומרובע.
רק האישה הינה קולז' השאר הם צבעי שמן.
ולאשר לא הבנת ובכל זאת הבנת! :
מה קורה לגבר כאשר... יראה אישה במצב שכזה?
הוא הופך לשור וכהר געש במדבר !
תודה על תגובתך:
חיים
[ליצירה]
חיים שלום לך!
אני בטוח שהיית ושגם הבנת את הכוונה בשם של היצירה.
בנוגע לציור הצילום כבר דהה והתמונה נראית מתה
ללא עוצמות משודרות לעין אולם הרעיון נשמר!
הציור הינו קולז' בגודל של מטר שלושים ומרובע.
רק האישה הינה קולז' השאר הם צבעי שמן.
ולאשר לא הבנת ובכל זאת הבנת! :
מה קורה לגבר כאשר... יראה אישה במצב שכזה?
הוא הופך לשור וכהר געש במדבר !
תודה על תגובתך:
חיים
[ליצירה]
איזה יופי!
סיפור של פעם ההופך לסיפור של היום.
בוריאציה עדינה עם השפה של דאז, שפה ההולכת ונשכחת. סיפור מהמם המעורר רגשות בזקני הדור
שלנו. במיוחד של יוצאי אירופה, הזוכרים את ההוואי,
את האידישקיית וכל הנלווה בסיפור.
אין בפי מספיק מילים, על מנת להודות לך על יצירה נפלאה זו.
היממתה אותי לחלוטין!
יצירת מופת. תודה אביב:
חיים
[ליצירה]
אולי בגלל שאינם יכולים לבחור בהם ואינם תלויים בו.
לכן אינם מביטים אליהם אלא כאשר מאוהבים.
והשיר באמת אינו פוליטי, ובכל זאת יפה מאד.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
אכן לי היא ברורה כמו האהבה ונכונים הם דברייך!
שיר מהלב ומלוא הגיון בו כי הוא נוגע באמת שבחיי
היוצר והקורא כאחד. ישנה כאן אמיתה ושירה טובה.
תודה לך דרינה הנאתי הייתה שלמה.
חיים
[ליצירה]
יוליה שיר נהדר מאין כמוהו!
אך איני רואה בושה בחלומות , כולנו חולמים גם אם לא
נודה בכך וזה אשר מחזיק אותנו ושומר מעשיית שטויות.
מידה מיותרת של ריאליות דוחה מבלי שנבחין בכך.
תודה על השיר , על העוצמות והשפה העשירה.
חיים
תגובות