קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
באפלת הכיבוש? האמנם ישנה תעשיית ממתקים ובאפלות תחת כיבוש? בדקתי ומצאתי שאכן זה כך:
יש חברה מצויינה ואדירה בעלת כבוד פלסטיני אדיר ומוניטין עוד מימי המלך פרוק קדומי -אל שמלך בפלסטין בתקופת השושלת האטרסוסכזחלית וייסד את סילבנה רמללה.
[ליצירה]
זה ממש מקסים! שיר געגוע אמיתי שופע דימויים של אוהב שדמות האהובה שהלכה ממנו לא נמחית מזכרונו והוא יעשה הכל לאל ידו :
לוּ נִתַּן בְּיָדִי, לְכוֹפֵף שְׁעוֹנוֹ שֶׁל הַזְּמַן בִּפְרִיטָה עַל אוֹנוֹ שֶׁל מֵיתָר
וְחִזּוּר לֵיל כְּלוּלוֹת, לִהְיוֹת לְצִדֵּךְ אֶצְעָדָה עַד עוֹלָם"
זאת להבדיל מאהבה אחרת לא טובה שבה הלא אוהב מוכן להחזיר את הגלגל אחורה על מנת לזרוק את "אהובתו"
כה מקסים, כה ענוג, כה נוגע
תגובות